اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

صنعت هوایی ایتالیا برای کمک به دولت در مهار کرونا اعتصاب خود را لغو کرد

سخنگوی اتحادیه کارگری ایتالیا روز دوشنبه از لغو اعتصاب خدمات حمل ونقل هوایی برای کاهش اختلال در کشور در بحبوحه مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

صنعت هوایی ایتالیا برای کمک به دولت در مهار کرونا اعتصاب خود را لغو کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی اتحادیه کارگری ایتالیا روز دوشنبه از لغو اعتصاب شاغلان خدمات حمل و نقل هوایی با هدف کاهش اختلال در  این کشور با توجه به شیوع ویروس کشنده کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «رویترز» «جولیا دلپاینه» سخنگوی اتحادیه کارگری ایتالیا در این زمینه گفت که اعتصاب بخش حمل و نقل هوایی که برای سه‌شنبه در ایتالیا برنامه ریزی شده بود، تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

وی گفت نهاد نظارت بر اقدامات بخش خدمات عمومی از اتحادیه‌ها خواسته است که برنامه های خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییر دهند.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا به حداقل ۱۵۲ نفر رسیده و مقام‌های این کشور اعلام کرده‌اند، سه مورد مرگ بر اثر کرونا در ایتالیا ثبت شده است. از سوی دیگر از مرز ایتالیا و اتریش خبر رسیده، مقام‌های اتریشی یک قطار مسافربری که از مبدا ونیز به مقصد مونیخ حرکت می‌کرد را به دلیل وجود دو مسافر مشکوک مبتلا به کرونا متوقف کردند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول