اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نمایشگاه بهاره در زنجان لغو شد

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه طبق سنوات گذشته قرار بود، نمایشگاه بهاره زنجان برگزار شود، گفت: اما به خاطر کمک به پیشگیری از شیوع «کرونا» نمایشگاه لغو شده و دیگر برگزار نخواهد شد.

نمایشگاه بهاره در زنجان لغو شد

 سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: قرار بود نمایشگاه بهاره در زنجان از ۱۷ اسفندماه تا ۲۳ اسفندماه با ظرفیت بیش از ۳۵۰ غرفه در فضایی به متراژ ۴ هزار متر مربع، دایر و اقلام و کالاهای مورد نیاز با ۱۰ تا ۱۵ درصد عرضه شود.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه طبق سنوات گذشته قرار بود، در این نمایشگاه اقلام ضروری از جمله مواد غذایی شامل روغن، برنج، حبوبات و کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، آجیل و خشکبار به فروش برسد، تصریح کرد: اما به خاطر کمک به پیشگیری از شیوع «کرونا» نمایشگاه لغو شده و دیگر برگزار نخواهد شد.

وی در ارتباط با تنظیم بازار و تأمین میوه شب عید زنجانی‌ها نیز گفت: بیش از یک هزار تن پرتغال و ۷۰۰ تن سیب خریداری شده و در ایام پایانی سال با قیمت مصوب، تنظیم بازار توزیع خواهد شد.
موسوی گفت: در حال حاضر کمبودی در استان زنجان در بازار میوه وجود ندارد و میوه شب عید در سطح استان ذخیره شده و تدابیر لازم برای کنترل بازار صورت گرفته است.

موسوی با بیان اینکه سازمان نظارت و بازرسی نظارت لازم از نمایشگاه‌ها و اصناف و مراکز عرضه کالا را دارد و با متخلفان برخورد جدی می‌کند، اضافه کرد: اصناف زنجان برای امنیت بازار، آخر سال نظارت ویژه از واحدهای صنفی دارد.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه نظارت بر اصناف به صورت صبح و عصر انجام می‌شود، تصریح کرد: چنانچه تخلفی در اصناف مشاهده شود، برخوردهای لازم انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون نیز طبق بازرسی‌های انجام شده تخلفاتی مشاهده شده است، اضافه کرد: تخلفات بیشتر عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور گرانفروشی بوده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول