اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی: به ماجراجویی دشمن پاسخ شدیدی می‌دهیم

گردان‌های سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین با پذیرش مسئولیت حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین، به تل آویو هشدار داد.

جهاد اسلامی: به ماجراجویی دشمن پاسخ شدیدی می‌دهیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گردان‌های «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین، امروز (دوشنبه) اعلام کرد که در پاسخ به شهادت دو عضو خود در سوریه، شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه را هدف حمله راکتی قرار داده است.

به نوشته وبگاه خبری وفا، بخش اطلاع‌رسانی سرایا القدس در بیانیه‌ای خبر داد که موج حملات به سمت شهرک‌های اطراف غزه ادامه دارد و آژیرهای خطر بار دیگر به صدا در آمده است.

در ادامه این بیانیه آمده است که گردان‌های سرایا القدس آماده مقابله با هرگونه تجاوزی است و «دشمن باید بداند که اگر به دنبال افزایش تنش است، ما نیز با قدرت و اقتدار پاسخ خواهیم داد.»

سرایا القدس همچنین مسئولیت حملات راکتی که ظهر امروز به سمت شهرک‌های اسرائیلی انجام شد را بر عهده گرفت و تأکید کرد که این حملات در پاسخ به شهادت «زیاد منصور» و «سلیم سلیم» در سوریه بود.

بخش اطلاع‌رسانی سرایا القدس در ادامه به نقل از رسانه‌های اسرائیلی از سقوط یک موشک در شهر صهیونیست‌نشین «اشدود» خبر داد.

نتانیاهو که صبح امروز غزه را تهدید کرده و گفته بود به دنبال جنگ نیست، بعد از ظهر امروز هشدار داد: «یا حماس راکت‌پراکنی را متوقف می‌کند یا ما وارد عمل می‌شویم».

تنش در غزه پس از آن افزایش یافت که «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد دو رزمنده این گروه به نام‌های «زیاد أحمد منصور» (۲۳ ساله) و «سلیم أحمد سلیم» (۲۴ ساله) در حمله هوایی صهیونیست‌ها در سوریه در شب گذشته به شهادت رسیدند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول