اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لغو مأموریت و مرخصی‌ مدیران سمنان/ شیوع کرونا در سمنان گزارش نشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از مدیران خواست تا زمان گذر سامانه بارشی در محل کار خود حضور داشته باشند و مأموریت و مرخصی‌ مدیران لغو شود و گفت: مورد خاصی از شیوع ویروس کرونا در این استان مشاهده نشد.

لغو مأموریت و مرخصی‌ مدیران سمنان/ شیوع کرونا در سمنان گزارش نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری عصر امروز در جلسه فوق‌العاده مدیریت بحران استان سمنان که با هدف بررسی سامانه جدید هواشناسی در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد، با قدردانی از حضور مردم در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور ارزشمند و چشمگیر مردم، سبب برگزاری یک انتخابات خوب و سالم در این استان شد که لازم است به مردم استان سمنان بابت حضور پرقوت و پررونق در این انتخابات تبریک گفته و از آنان تشکر کنیم.‌

وی با اشاره به اخطاریه سازمان هواشناسی مبنی بر عبور سامانه بارشی شدید از استان سمنان طی چند روز آینده گفت: با تأکید سازمان مدیریت بحران کشور مبنی بر بارش نزولات آسمانی، در تمام شهرستان‌های این استان بارش‌هایی را خواهیم داشت که ممکن است، مشکلاتی را برای ما ایجاد کند و به همین منظور تلاش خواهیم کرد تا ضمن مدیریت این موضوع، کمترین میزان مشکلات احتمالی را شاهد باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: فرق زلزله و سیل در پیش‌بینی وقوع آن است و با عنایت به بارش‌های ابتدای سال و شناسایی مناطق بحرانی این استان، دیگر به‌هیچ‌وجه نمی‌پذیریم که اتفاقات سال گذشته تکرار و مردم دچار مشکل شوند.

فخری بیان کرد: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و جمعیت هلال احمر و همه دستگاه‌های مختلف آمادگی مقابله با مشکلات احتمالی را دارند و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا به‌عنوان موضوع مبتلابه جوامع دنیا گفت: در این بخش باید همگی موارد بهداشتی را رعایت کنیم و با تغییر برخی عادات روزمره همچون مصافحه و روبوسی از شدت شیوع آن بکاهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: در بخش شیوع ویروس کرونا مورد خاصی در این استان مشاهده نشده و تمامی تدابیر برای مدیریت این مقوله اندیشیده شده است.

فخری تصریح کرد: مردم خط قرمز ما هستند و اگر به مردم آسیبی وارد شود، با هر مدیر در هر رده‌ای برخورد خواهد شد.

وی همچنین از مدیران خواست تا زمان رفع این مشکل، در محل کار خود حضور داشته باشند و مأموریت و مرخصی‌های مدیران لغو شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به بارش‌های فراوان چند روز آینده استان سمنان از هلال احمر و آموزش و پرورش خواست تا محلی را برای اسکان موقت مسافران با در نظر گرفتن مباحث بهداشتی برای مقابله با مقوله کرونا مدنظر قرار دهند.

فخری با تأکید بر ضرورت لایروبی پل‌ها و رودخانه‌ها از مردم خواست تا ضمن رعایت نکات بهداشتی، از حضور در برنامه‌های جمعی و گروهی در حد امکان پرهیز کنند و جلسات خانوادگی و میهمانی‌ها را در صورت امکان به تعویق اندازند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول