اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تمهیدات آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برای پیشگیری از شیوع کرونا

رئیس اداره ارتباطات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از تصمیمات ستاد مقابله با بحران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

تمهیدات آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برای پیشگیری از شیوع کرونا

مجتبی محمدبیگی رئیس اداره ارتباطات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار داشت: صبح امروز براساس تصمیم ستاد مقابله با بحران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزاری مراسم‌های مذهبی و فرهنگی آستان مقدس لغو و به زمان آینده موکول شد.

وی با اشاره به لغو مراسم شام ولادت حضرت امام محمدباقر(ع) در این آستان ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی زائران ارجمند و مردم عزیز مراسم‌های مذهبی و برنامه‌های فرهنگی، آموزشی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) تا اطلاع ثانوی تعلیق شد.

رئیس اداره ارتباطات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با بیان اینکه برای جلوگیری از شیوع این ویروس برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای در دستور کار آستان قرار گرفته، خاطرنشان کرد: در همین راستا دور ضرایح مطهر نرده‌های حائل قرار داده شده و ضد عفونی کردن مستمر ضرایح مطهر و بخش‌های مختلف آستان مرتب انجام می‌شود. 

محمدبیگی اضافه کرد: کتابخانه، موزه، خانه علم و آسمان نما، مرکز نجوم و کلاس‌های مرکز آموزش قرآن نیز تا اطلاع ثانوی از پذیرش مراجعان عزیز معذور بوده و درب‌های آستان در ساعت ۲۲ هر شب بمنظور نظافت و ضدعفونی بسته خواهد شد.

وی در پایان با آرزوی سلامتی برای مردم عزیز و غیور ایران اسلامی، گذر از این بلا و گرفتاری را از درگاه حضرت باریتعالی خواستار شد.

انتهای پیام/67052//م/ث30/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول