اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دیدار هیأت فلسطینی با مسئول حزب‌الله؛ تأکید بر مقاومت به عنوان تنها گزینه

هیأت جبهه مردمی فلسطین با مسئول روابط فلسطینی در جنبش حزب‌الله لبنان دیدار کرد و در این دیدار تأکید شد، مقاومت تنها راه برای آزادی سرزمین و ایجاد دولت فلسطینی با مرکزیت قدس است.

دیدار هیأت فلسطینی با مسئول حزب‌الله؛ تأکید بر مقاومت به عنوان تنها گزینه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هیأتی از جبهه مردمی فلسطین به ریاست «ابوکفاح دبور» با «حسن حب الله» مسؤول روابط فلسطینی در جنبش حزب‌الله لبنان دیدار کرد.

بر اساس گزارش «العهد»، در این دیدار حمله هفته جاری رژیم صهیونیستی به غزه، سوریه و «تجاوز به پایگاه‌های مجاهدان در سوریه» محکوم شد و قهرمانی‌های مردم غزه و کرانه باختری در مقابله با این رژیم گرامی داشته شد.

در دیدار مذکور به بی احترامی اخیر صهیونیست‌ها به پیکر یک شهید فلسطینی در مرز نوار غزه و حمل پیکر وی با بلدزر نیز پرداخته و این اقدام زشت و غیر انسانی محکوم شد.

دو طرف بر تعهد به گزینه مقاومت تأکید و اعلام کردند، این دشمن جز زبان زور نمی‌فهمد.

دبور شهادت فرماندهان حزب‌الله در راه فلسطین را به این جنبش تبریک گفت، بر رد طرح شوم «معامله قرن» تأکید کرد و افزود، مقاومت تنها راه برای آزادی سرزمین و مقدسات و ایجاد دولت فلسطینی با مرکزیت قدس است.

حب‌الله نیز ضمن تأکید بر وحدت موضع فلسطینی اعلام کرد، اراده ملت فلسطین و همت آزادگان این طرح شوم و تمام «مزدوران و خیانتکاران» را که با عادی‌سازی روابط روی آورده‌اند، کنار خواهد زد.

هیأت جبهه مردمی همچنین به «روضه الشهیدین» بیروت رفت و به مقام شهدایی مانند «عماد مغنیه» ادای احترام کرد.

رژیم صهیونیستی هفته جاری با حمله به سوریه دو تن از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین را ترور کرد. جهاد اسلامی در واکنش دهها راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد و دوشنبه شب (دیشب) آتش‌بس برقرار شد.

 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول