اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تشدید نظارت بر توزیع اقلام بهداشتی در بوشهر

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر گفت: گشت‌های مشترک نظارت بر توزیع اقلام بهداشتی به‌صورت مستمردر استان بوشهردر حال اجرا است.

تشدید نظارت بر توزیع اقلام بهداشتی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدحسین حسینی صبح امروز در نشست کارگروه نظارت بر اقلام بهداشتی با حضور مسؤولین دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، اظهار داشت: برای مقابله با گران‌فروشی و احتکار ماسک و اقلام ضدعفونی کننده، گشت‌های بازرسی و نظارت برتوزیع اقلام بهداشتی به‌صورت مستمر در سراسراستان در حال انجام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان داشت: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و همکاری در زمینه جلوگیری از ویروس کرونا، گشت مشترک بازرسی و نظارت بر توزیع اقلام بهداشتی با حضور دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های اجرایی مرتبط بصورت مستمردر حال اجرا است.

وی یادآور شد: کلیه اقلام بهداشتی نظیر ماسک، ژل‌های ضدعفونی کننده و دیگر مواد ضدعفونی کننده می‌بایست در مراکز عرضه مجاز و با قیمت مصوب توزیع شوند.

حسینی عنوان کرد: با توجه به افزایش تقاضای شهروندان برای تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده  در پی  پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا درچند روز اخیر ؛ سامانه 124 ستاد خبری رسیدگی به شکایات مردمی بصورت مستمرآماده دریافت گزارشات مختلف در زمینه گرانفروشی، احتکار، تقلب و .. است.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول