اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

اعلام آمادگی گروه‌های جهادی بهداشت و درمان برای پیشگیری از شیوع کرونا

مسئول بهداشت و درمان مجمع جهادگران استان تهران، از اعلام آمادگی گروه‌های جهادی تخصصی در حوزه بهداشت و درمان جهت فعالیت در پیشگیری از شیوع کرونا و پایش سلامت جهادی خبر داد.

اعلام آمادگی گروه‌های جهادی بهداشت و درمان برای پیشگیری از شیوع کرونا

امیرحسام ایزدی مسئول بهداشت و درمان مجمع جهادگران استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، از اعلام آمادگی گروه های جهادی تخصصی در حوزه بهداشت و درمان استان تهران جهت فعالیت در پیشگیری از کرونا و پایش سلامت جهادی خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی در سنوات اخیر فراتر از بازه زمانی تابستان، در تمام فرصت‌ها و موقعیت‌های سال و حوادث و بزنگاه های مشکلات جامعه، از هر فرصتی حتی ۱ روزه استفاده کرده و به خدمت رسانی در حوزه بهد اشت و درمان در کلیه مناطق محروم و کم برخوردار اقدام می‌کنند.

وی تاکید کرد: این گروه‌ها در عرصه‌های بهداشت و درمان، اعم از پایش سلامت، آموزش و آگاهی بخشی می‌توانند در بحران ویروس کرونا در استان تهران برای ریشه کن کردن و مبارزه با آن ویروس به نهاد های مسئول همچون وزارت بهداشت تمام تلاش خود را انجام دهد.

ایزدی تصریح کرد: با توجه به مشاهدات عینی و حوادث تلخ اخیر رخ داده در کشور عزیزمان و وضعیت کنونی کشور لازم است هر چه سریع‌تر جهت آماده سازی و تجهیز مراکز استان ها برای مقابله با شیوع بیشتر این ویروس اقدامات لازم انجام گیرد.

مسئول بهداشت و درمان مجمع جهادگران استان تهران گفت: بدینوسیله گروه‌های جهادی تخصصی بهداشت و درمان و کارگروه تخصصی بهداشت درمان مجمع جهادگران استان تهران جهت استقرار و کمک در انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا آمادگی خود را اعلام می‌دارند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول