اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان

سرپرست شهرداری زنجان از ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان خبر داد و گفت: تاکنون 45 دستگاه اتوبوس ضدعفونی شده است.

ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان

غلامحسن احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی ورود کرونا به کشور و آماده‌باش استان در این زمینه، شهرداری زنجان نیز اقدامات پیشگیرانه خود را در این زمینه آغاز کرده و کارگروه مربوط در این زمینه نیز تشکیل شده است.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به ارائه آموزش‌های پیشگیرانه به کارکنان شهرداری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیان کرد: همچنین مایع ضد‌عفونی کننده دست، ماسک صورت به تعداد لازم خریداری شده و در اختیار کارکنان شهرداری قرار داده شده تا در محل کار استفاده کنند.

سرپرست شهرداری زنجان با بیان اینکه آموزش‌های شهروندی برای پیشگیری از ویروس کرونا از سوی مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری در قالب بنر و پوستر تهیه و در محل‌های پر تردد من جمله پایانه اتوبوسرانی چاپ و نصب شده است، ادامه داد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در حال مکاتبه با فرمانداری زنجان است تا از تردد اتوبوس‌های برون شهری به مقصد قم و بالعکس جلوگیری کند.

وی گفت: تاکنون ۴۵ دستگاه از اتوبوس‌های ناوگان اتوبوسرانی برای پیشگیری از ویروس کرونا شستشو شده است و سایر اتوبوس‌ها نیز طی همین هفته شستشو می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول