اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

حالا نوبت خدمت است

یک کارشناس سیاسى در یادداشتی با عنوان «انتخابات؛ مشارکت مردم با همه کاستی ها و نوبت خدمت» نوشت: با اعلام لیست منتخب تهران پازل مجلس نهایی و راه یافتگان مرحله اول مشخص شدند.

حالا نوبت خدمت است

گروه سیاسی خبرگزاری فارس ـ یادداشت میهمان ـ محمدرضا ذاکرى کارشناس مسائل سیاسى در یادداشتی با عنوان «انتخابات؛ مشارکت مردم با همه کاستی ها و نوبت خدمت» نوشت: با اعلام لیست منتخب تهران پازل مجلس نهایی و راه یافتگان مرحله اول مشخص شدند.

آمارها نشان از اکثریت مطلق اصول گراهاست. این که با همه مشکلات و کسری های موجود، کم مهری ها و با تمام تبلیغات منفی دشمنان و سعی وافرشان در انصراف و قهر مردم با صندوق ها، شاهد حضور محبت آمیز حدود ۴۲ درصدی مردم پای صندوق های رای هستیم، این مهم بی شک پیام هایی محکم به مسئولین و جهانیان داشته که ضرورت دارد با دقت به این مفاهیم و پالس های ارسالی از سوی شرکت کنندگان در این همه پرسی مجدد نظام اسلامی گوش داده شود و فرصت حاصله را برای جبران محبت شان غنیمت شمرده و حاکمیت و به ویژه نمایندگان منتخب مجلس یازدهم، هم و غم خود را خدمت به خلق، گسترش مهربانی و دستگیری مستمندان و برنامه ریزی کاهش طبقاتی حادث شده در دولت تدبیر و امید نمایند.

جمعه دوم اسفند ۹۸ شاهد حضور کسانی پای صندوق های رای بودیم که از سفره متنعم انقلاب عایدی ای نداشته اند و چشمداشتی هم جز تاکید بر آرمان های امام و رهبری ندارند. توقعی از مسئولین بی درد ندارند اما اجازه هم نمی دهند با یاس و نومیدی خون های پاک شهیدانشان تباه شده و با هوچی گری و طلبکاری یک عده نان و نمک خورده انقلاب و نمکدان شکاننده ی آن، خواب و رویاهای خوش سرنگونی مکاران داخلی و شیادان قسم خورده ی خارج نشین با حمایت ترامپ قمارباز عملی شود.

آنچه مردم مظلوم، ستمدیده و رنجور این دوره زمانه ایران کهن از جور اقتصاد حاصله دولت ناکارآمد کنونی توقع دارند چیزی جز ایجاد فرصت های شغلی متناسب با نیاز جوانان و مناسب با شان تحصیل کردگان خانواده ها، ازدواج آسان و سهل، سکونتگاه امن و مقاومت بر سر آرمان ها و خواست شهدای انقلاب از سوی حاکمان و منتخبانشان در مجلس شورای اسلامی نیست. لذا پسندیده نخواهد بود که با رای ملت در دوم اسفند و اعلام عمومیشان بر نارضایتی از وضع موجود در زندگی روزمره شان، فساد حاکم در بدنه دولت و سایر قوا، زد و بند و پارتی بازی و باند بازی ها و در یک کلام خواست عمومی تغییر وضعیت موجود با بی تفاوتی برخورد کنید. تقاضای عاجزانه داریم تا از نعمت دوبرابری گوش هایتان در مقابل زبانتان استفاده و در این دوره بجای حرافی قدری گوش داده و عمل کنید.

امیدوارم هوشمندانه در انتخاب هیات رییسه مجلس کارآمدی، ساده زیستی، پاسخگویی، اعتماد به انتخاب صحیح مردم به ترتیب آرا و جهادی عمل نمودن را در دستور  کار قرار دهید و خود الگوی مبارزه با تجمل پرستی و دنیا خواهی شوید. شاید فرصت آخر ملت به شما باشد و تکراری برایش در کار نباشد و شاید آبروی پای کار گذاشته رهبری برای به قدرت رسیدن شما همیشگی نباشد و از اینرو کاری کنید کارستان تا دوباره میهنی داشته باشیم آباد، آزاد و مستقل با تکیه بر شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول