اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۷۹۸/ شهید رضا حاتمی: بدحجابی دسیسه استعمار است با آن مبارزه کنید

شهید رضا حاتمی در وصیت‌نامه خود آورده است: ای امت شهید پرور! با بی‌حجابی و بد‌حجابی مبارزه کنید و بدانید این دسیسه استعمار و دشمن است که توسط عده‌ای از خدا بی خبر اجرا می‌شود.

۷۹۸/ شهید رضا حاتمی: بدحجابی دسیسه استعمار است با آن مبارزه کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید رضا حاتمی:

بسم الله الرحمن الرحیم  

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون

به نام الله پاسدار خون شهیدان و به نام پروردگاری که انسان را آفرید و به او عمل و ادراک عطا فرمود تا راه سعادت و شقاوت را از هم تشخیص بدهد و انتخاب کند و نعمت‌های بیکران خود را در اختیار او قرار داد تا از آنها استفاده کند و شکر گوید و آخرالامر او را می‌میراند و روز رستاخیز او را برمی‌انگیزد و این کلام شیوای قرآن به عینیت مشاهده می‌شود که انالله و اناالیه راجعون و خوشا بحال کسانی که در دار فانی عمر را بیخودی تلف نکرده و توشه‌ای با خود برداشتند.

سلام به پدر و مادر عزیزم، پدر و مادری که برای من زحمت کشیده و رسالت پدر و مادری را در حق من ادا کردند امیدوارم که مرا ببخشید و از تقصیراتم بگذرید و از اینکه نتوانستم حق فرزندی را ادا کنم مرا عفو کنید.

برادران و خواهران عزیزم از شما می‌خواهم مرا ببخشید که موجب رنجش خاطر شما شدم؛ خانواده عزیزم من خیلی آرزو دارم شهید شوم و شاید خداوند مرا مورد لطف و مرحمت قرار دهد و مرا به این فوز عظیم برساند، بدانید که من این راه را آگاهانه انتخاب کرده‌ام و از شما خواهش می‌کنم در شهادت من بی‌تابی نکنید که این فوز عظیمی است که نصیب من و شما شده است.

هر وقت خواستید که برای من گریه کنید اول برای سیدالشهدا(ع) و حضرت علی‌اکبر(ع) و حضرت علی‌اصغر(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و اصحاب امام حسین(ع) و دیگر شهدای اسلام گریه کنید.

و صحبتم با امت شهیدپرور، امام را تنها نگذارید، اوامر امام را با گوش جان بپذیرید و آنها را اجرا کنید. جبهه‌ها را گرم نگهدارید و مانع آمدن فرزندانتان به جبهه ‌نشوید که در روز قیامت باید جوابگو باشید که چرا مانع سعادت و کمال آنها بودید که پیامبر می‌فرماید: «بهترین عمل مومن جهاد در راه خداست»؛ خواهش دیگری که از شما امت شهیدپرور دارم این است که با این با بی‌حجابی و بد‌حجابی مبارزه کنید و بدانید که این دسیسه استعمار و دشمن است که توسط عده‌ای از خدا بی خبر به مرحله اجرا درمی‌آید والسلام.

ای تیر عدو که می‌کنی چاک دلم                     از زخم ندارد به خدا باک دلم
من با خبر از عاقبت خویشتنم                         چون کشته شوم سوزند از خاک دلم
ما قاصد نبریم و جهان پیمائیم                          ما قافله‌سالار ره فردائیم
هر روز ز ما سبو سبو برگیرند                            تا زود بخشکیم اما ما دریائیم

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول