اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اسکان مسافران نوروزی رفسنجان در 11 مدرسه

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان گفت: امسال 11 مدرسه در قالب 104 کلاس برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی در شهر رفسنجان در نظر گرفته شده است.

اسکان مسافران نوروزی رفسنجان در 11 مدرسه

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد شیخ‌زاده امروز در کارگروه خدمات سفرهای نوروزی شهرستان اظهار داشت: سال گذشته 11 مدرسه در سطح شهر رفسنجان برای اسکان مسافران نوروزی مجهز شد که در این مدارس 4 هزار و 400 نفر از فرهنگیان و خانواده‌های آنها اسکان داده شد و از خدمات این ستاد بهره‌مند شدند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش رفسنجان عنوان داشت: امسال نیز 11 مدرسه برای سفرهای نوروزی در شهر رفسنجان تدارک دیده شده و به امکانات گروه الف و ب مجهز خواهند شد؛ با توجه به اینکه ستاد اسکان سفرهای نوروزی در محل اداره آموزش و پرورش شهر رفسنجان راه‌اندازی می‌شود مسافران با مراجعه به این ستاد می‌توانند از اعضای این کارگروه راهنمای اماکن گردشگری شهرستان و نشانی محل مدارس اسکان را  دریافت کنند.

غرس 15 میلیون نهال در پارک‌های رفسنجان

محمد مختاری معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان ابراز داشت: برای استقبال از بهار، بیش از 15 میلیون نهال در پارک‌ها، معابر و فضاهای سبز شهر رفسنجان کاشته شده است.

وی ادامه اد: اکیپ‌های لکه‌گیری تقویت شدند تا معابر شهری را احیا و بازسازی کنند، در بحث سازمان پارک‌ها و فضای سبز هم امسال  جشنواره سفره هفت سین اجرا خواهد شد.

مختاری تصریح کرد: افزود: در مباحث حمل و نقل عمومی، روشنایی پارک‌ها و معابر و دیگر موارد برنامه‌ریزی شده است.

مختاری عنوان کرد: 3 کمپ نوروزی در ورودی‌های شهر در ایام نوروز مستقر می‌شوند بنابراین در این ورودی‌ها خدمات شهرداری ارائه می‌شود.

کمبود نیروی بازرسی و نظارت در اداره صمت

علی حسینی‌نسب مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رفسنجان عنوان کرد: بیش از 9 هزار واحد صنفی و غیرصنفی در این شهرستان وجود دارد.

وی اضافه کرد: علی‌رغم کمبود نیرو اما در بحث نظارت بر قیمت کالاها و رصد بازار هرسال این اداره برنامه از پیش تعیین شده دارد.

حسینی‌نسب با اشاره به اینکه در مجموع برای بازرسی از  واحدهای صنفی، 4 بازرس فعال در سطح شهر داریم، خاطرنشان کرد:  2 نفر بازرس هم جهت رسیدگی به شکایات مردمی فعال هستند.

وی خواستار همکاری فرمانداری و جهاد کشاورزی در راستای تأمین نیروی بازرس در ایام نوروز شد.

انتهای پیام/80016/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول