اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

نامه جامعه اسلامی دانشجویان به منتخبان لیست وحدت و ادوار راه‌یافته این اتحادیه به مجلس

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌هایی جداگانه ضمن بیان مطالبی پیروزی منتخبان لیست وحدت در تهران و ادوار راه‌یافته این اتحادیه به مجلس را تبریک گفت.

نامه جامعه اسلامی دانشجویان به منتخبان لیست وحدت و ادوار راه‌یافته این اتحادیه به مجلس

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌هایی جداگانه پیروزی منتخبان لیست وحدت در تهران و ادوار راه‌یافته این اتحادیه به مجلس را تبریک گفت.

متن نامه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان منتخبان لیست وحدت در تهران به شرح زیر است:

مقام معظم رهبری: خدای متعال را بر نعمت مردم‌سالاری و انتخابات و حضور مردم، سپاس‌گزاری می‌کنیم، این نعمت بزرگی است. بحمدالله مردم ما هم شکرگزار این نعمت هستند، چون می‌بینید که شرکت می‌کنند.

دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ ملت غیور ایران علی‌رغم تمام مشکلات معیشتی و تبلیغات گسترده دشمنان این مرز و بوم در انتخابات شرکت کردند و به نامزدهای مورد نظرشان با سلایق سیاسی مختلف رای دادند.

در وهله‌ اول به منتخبین «لیست وحدت» در حوزه انتخابیه تهران بابت فراهم شدن فرصت خدمت تبریک می‌گوییم و از خداوند متعال برای آن‌ها آرزوی توفیقات روز افزون را خواستاریم.

حال که شما به عنوان منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی تحت عنوان «لیست وحدت» این سرمایه عظیم اجتماعی را بر دوش خود می‌کشید؛ باید ضمن محافظت از آن، با  اقدامات انقلابی قدم‌های مثبتی برای بهبود وضعیت عدالت، معیشت و چرخه تولید کشور در حیطه وظایف خود که قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین است بردارید.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در زمان‌های مختلف و به کرّات انتقادهایی به ساز و کارها برای رسیدن به وحدت نیروهای انقلابی داشت اما ضمن همه این انتقادها، با در نظر گرفتن شرایط کشور و اهمیت حضور نیروهای اصلح و انقلابی در بدنه مجلس شورای اسلامی از وحدت نیروهای انقلابی حمایت کرد.

در همین راستا از منتخبان ملت انتظار داریم در خواب غفلت نمانند و از اکنون به فکر اصلاح ساز و کارهای غلط باشند تا ان شاءالله  افراد متخصص، کار آمد و انقلابی برای بهبود وضعیت کشور اقدامی موثر انجام دهند.

مجلس باید «در راس امور بودن» خود را باز خوانی کند و برای مشکلات اساسی که در کشور وجود دارد و مردم به امید بهبود آنها به این لیست اعتماد کرده‌اند چاره اندیشی کند. ما نیز به عنوان فرزندان این ملت در دانشگاه‌های کشور پیگیر مشکلات مختلف مردم و مطالبات انقلابی خود از شما خواهیم بود تا بتوانیم قدم‌های مثبتی را برای سربلندی هر چه بیشتر ایران اسلامی برداریم.

در این راستا اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی ایران اسلامی، آمادگی خود را برای کمک به مجلس یازدهم اعلام می‌داریم و از هیچ تلاشی برای رسیدن به این امر مهم و سرافرازی هر چه بیشتر کشورمان و بهبود وضعیت اقتصادی مردم دریغ نخواهیم کرد‌.

متن نامه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به ادوار راه‌ یافته این اتحادیه به مجلس هم به شرح زیر است:

رهبر معظم انقلاب :
شما که مجلس شورای اسلامی هستید، یک نهاد انقلابی هستید؛ مجلس شورای اسلامی یک نهاد انقلابی و برآمده‌ی از انقلاب است؛ باید انقلابی عمل کنید، باید انقلابی باشید و بمانید.

جناب آقای سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم شریف مشهد و کلات
جناب آقای جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم شریف رشت
جناب آقای سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم شریف فریمان و سرخس و بخشهای احمد آباد و رضویه
جناب آقای محمود عباس‌زاده مشکینی، نماینده مردم شریف مشکین‌شهر
جناب آقای هادی بیگی‌نژاد، نماینده مردم شریف ملایر
جناب آقای علی جدی، نماینده مردم شریف شیروان
جناب آقای سینا کمالخانی، نماینده مردم شریف تفرش، آشتیان و فراهان

همانطور که مستحضرید ملت شریف ایران با وجود مشکلات مختلف معیشتی و اقتصادی که در این برهه درگیر آن هستند؛ پای آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب ماندند و با حضور در پای صندوق های رای، منتخبان خود در مجلس شورای اسلامی را انتخاب کردند.اکنون که توفیق خدمت و این پشتوانه مهم نصیب جنابعالی شده، ضمن تبریک؛ برای شما آرزوی سربلندی و توفیق خدمت را از خداوند متعال خواستاریم.
رای مردم به نیروهای انقلابی، وظیفه سنگینی بر دوش تمام فرزندان انقلابی سیدعلی خامنه ای است و امروز باید با مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی به سمت اصلاح امور و معضلات کشور حرکت کرد که از اولویت های اصلی رسیدگی به وضعیت معیشتی و ساختار اقتصادی کشور است.

در همین راستا باتوجه به حضور 7 نفر از اعضای سال های گذشته جامعه اسلامی دانشجویان، امید است بزرگواران با تشکیل فراکسیون ادوار جامعه اسلامی دانشجویان زمینه فعالیت تخصصی، انقلابی و جهادی نیروهای حزب اللهی را برای خدمت به مردم و رفع مشکلات فراهم نمائید.
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیش از 80 دفتر دانشگاهی در سراسر کشور آمادگی خود جهت کمک در مسائل گوناگون از کارهای پژوهشی برای تصویب قوانین تا کمک به نظارت بر حسن اجرای قوانین در کشور را اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول