اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بارش برف در ارتفاعات هراز و فیروزکوه/ مردم مسافرت هایشان را لغو کنند

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه تعطیلی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعمال شده است و مردم از مسافرت خودداری کنند، گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از محورهای شرق استان به صورت نیمه‌سنگین در جریان است.

بارش برف در ارتفاعات هراز و فیروزکوه/ مردم مسافرت هایشان را لغو کنند

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورها هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور هراز نیمه سنگین و پرحجم در جریان است به دلیل بارش برف در ارتفاعات این محور تردد به کندی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و روان درجریان است، اما به دلیل بارش برف در ارتفاعات و بارش باران در طول مسیر تردد به کندی صورت می‌گیرد.

محبی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، نیمه سنگین و روان گزارش شده و بارش باران را در سراسر این محورها شاهد هستیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تاکید بر رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان، بیان کرد: هموطنان با تجهیزات کامل زمستانه به خصوص زنجیر چرخ وارد محورها شوند و از سفرهای غیر ضروری در این روزهای حساس خودداری کنند و مطلع باشند که اعمال تعطیلات به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعمال شده و دلیلی برای مسافرت رفتن نیست زیرا خطر ابتلا افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول