اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

پروژه نمایشی جدید تئاتر کاربردی اجرا خواهد شد/ روزولت، چرچیل و استالین به موزه قصر می آیند

پس از اجرای موفق نمایش «زمان در حبس قصر» و «کمیته مشترک» کاری از میلاد جباری مولانا، سال آتی قرار است نمایش دیگری به همین روش کاربردی د ر موزه قصر به صحنه برود.

پروژه نمایشی جدید تئاتر کاربردی اجرا خواهد شد/ روزولت، چرچیل و استالین به موزه قصر می آیند

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، پس از اجرای موفق نمایش زمان در حبس قصر به کارگردانی میلاد جباری مولانا ، که در قالب نمایش موزه ای به صحنه رفت، حال قرار است این کارگردان در سال جدید نمایش دیگری را این بار در موزه قصر به اجرا برساند.

میلاد جباری مولانا در گفت وگو با فارس عنوان کرد: خوشبختانه تجربه کار نمایش کمیته مشترک امسال خیلی خوب بود و به ازگی تقریبا یک هفته ای است که اجرایش به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این نمایش نیز به همان روش تئاتر کابردی خواهد بود، افزود: کار قرار است در کافه موزه لقانطه به اجرا در بیاید.

جباری مولانا درباره زمان اجرای کار گفت: انشالا اردیبهشت ماه با رایزنی با مسئولان موزه به اجرا خواهیم رسید.

این کارگردان تئاتر یادآور شد: موضوع نمایش تم رمانس دارد اما در بطنش به اتفاقات کنفرانس تهران در سال 1943 که با حضور چرچیل، استالین، روزولت و میزبانی محمدرضا شاه پهلوی برگزار شد.

وی با بیان اینکه کار هشت بازیگر خواهد داشت، گفت: جالب است بدانید که مخاطب به عنوان یک فرد عادی در یک فضای کافه حضور پیدا می کند و می خواهد خدمات بگیرد که وقایع نمایشی اتفاق می افتد.

جباری مولانا در پایان گفت:در حال حاضر پیش تولید کار آماد شده، در حال نگارش متن و بررسی های مورد نیاز آن هستم اما هنوز عنوانش مشخص نیست.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول