اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ریزش کوه محور «حمیل - ایلام» را مسدود کرد

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، از مسدود شدن تونل دوم محور حمیل - ایلام به علت ریزش کوه خبر داد.

ریزش کوه محور «حمیل - ایلام» را مسدود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: تونل دوم محور حمیل - ایلام صبح امروز (سه‌شنبه 6 اسفندماه) به خاطر بارش شدید باران طی 24 ساعت اخیر و متعاقب آن ریزش کوه، مسدود شده است.

وی با بیان اینکه عوامل راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند، گفت: شهروندان می‌توانند از مسیر اسلام‌آبادغرب - قلاجه به عنوان محور جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: هم اکنون در همه محورهای استان بارش شدید باران گزارش شده که این بارش در محور اسلام آبادغرب - حمیل - ایلام شدیدتر از سایر نقاط است.

وی افزود: در چنین شرایطی به رانندگان توصیه می‌شود که حتما با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از انجام هرگونه حرکت خطرناک حین رانندگی خودداری کنند.

حیدری تصریح کرد: همه محورهای استان لغزنده است و در برخی مسیرها شاهد آبگرفتگی سطح جاده هستیم که عدم رعایت سرعت مطمئنه می‌تواند خطرآفرین باشد.

وی در پایان از حضور 65 گشت پلیس راه در جاده‌های استان خبر داد و گفت: با رانندگان متخلف برخورد و در صورت ارتکاب 2 تخلف حادثه‌ساز در طول مسیر، خوردوی آن‌ها 72 ساعت توقیف می‌شود.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول