اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مصرف گاز در کردستان رکورد زد/مصرف 16 میلیون مترمکعب گاز در یک روز

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: مشترکین گاز در کردستان با مصرف بیش از 16 میلیون و 187 هزار متر مکعب در روز بیست و یکم بهمن ماه سال‌جاری پر مصرف‌ترین روز سال را رقم زدند و با بررسی سوابق مصرف 20 سال گذشته این مورد بی سابقه بوده است.

مصرف گاز در کردستان رکورد زد/مصرف 16 میلیون مترمکعب گاز در یک روز

احمد فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مشترکان شرکت گاز استان کردستان در 11 ماهه سال‌جاری منتهی به سی‌ام بهمن ماه، بیش از  2 میلیارد و 692 میلیون متر مکعب گاز مصرف نمودند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نمایانگر افزایش 2 درصدی است.

وی با اشاره به مصرف گاز در مدت مشابه سال قبل افزود: مشترکان شرکت گاز استان کردستان  در 11 ماهه منتهی به روز سی‌ام بهمن ماه سال 97 بیش از 2 میلیارد و 639 میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف کرده بودند.

فعله‌گری ادامه داد: بهمن ماه سال 97 مصرف کل مشترکین در استان کردستان برابر با   332 میلیون و 87 هزار متر مکعب گاز بوده که در همین بازه زمانی در سال 98 مصرف بیش از 378 میلیون و 811 هزار متر مکعب بوده که با افزایش قابل توجه مواجه بوده است.

وی یادآور شد: پر مصرف‌ترین روز بهمن ماه سال 97 روز شانزدهم بود که مصرف کل استان کردستان بیش از 11 میلیون و 952 هزار متر مکعب بوده و در سال‌جاری نیز روز بیست و یکم بهمن ماه با مصرف بیش از 16 میلیون و 187 هزار متر مکعب پر مصرف‌ترین روز بوده و با بررسی سوابق مصرف  در 20 سال گذشته این مورد بی سابقه بوده و با مقایسه این مصرف‌ها تفاوت 35 درصدی مشاهده شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: پیش‌بینی می‌‌‌‌‌‌‌شود کل مصرف گاز استان کردستان تا پایان سال‌جاری از مرز 3 میلیارد مترمکعب فراتر می‌رود.

گفتنی است؛ شرکت گاز استان کردستان دارای 540  هزار مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی است.

انتهای پیام/2330/83

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول