اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

برگزاری آزمون جامع دوره‌های آموزشی گردشگری به تعویق افتاد

مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش گردشگری گفت: برگزاری آزمون جامع دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری که قرار بود روز جمعه، 16 اسفند به صورت سراسری در استان‌های کشور برگزار شود؛ به تعویق افتاد.

برگزاری آزمون جامع دوره‌های آموزشی گردشگری به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس،زاهد شفیعی با بیان این خبر گفت: پیرو جلوگیری از اجتماعات به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور، آزمون جامع دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری که قرار بود روز جمعه، 16 اسفند ماه جاری برگزار شود؛ به روز جمعه مورخ 22/1/99 تغییر کرد.  

وی افزود: حق شرکت در آزمون مذکور برای افرادی که با پرداخت وجه مربوطه از طریق سامانه، فرایند ثبت‌نام خود را به اتمام رسانده‌اند؛ محفوظ مانده و سایر متقاضیان نیز می‌توانند تا پایان روز یکشنبه، مورخ 25/12/98 با مراجعه به پنل آموزشی خود نسبت به انجام و تکمیل فرایند ثبت‌نام اقدام کنند.

گفتنی است آزمون جامع دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری به صورت سراسری از سوی ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های کشور در تاریخ جدید اعلام شده؛ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول