اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

حزب مردمی اصلاحات: دستگاه‌های نظارتی انتظار بر خرید و فروش اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده نظارت کند

حزب مردمی اصلاحات در خصوص شیوع بیماری کرونا در کشور بیانیه‌ای را صادر و تصریح کرد: تمامی دستگاه ها اعم از دولتی و غیردولتی خود را ملزم به رعایت نکاتی که وزارت بهداشت اعلام می نماید بدانند.

حزب مردمی اصلاحات: دستگاه‌های نظارتی انتظار بر خرید و فروش اقلام بهداشتی و  ضد عفونی کننده نظارت کند

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس،  حزب مردمی اصلاحات در خصوص شیوع بیماری کرونا در کشور بیانیه‌ای را صادر و تصریح کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در جهان به طور ویژه کشور عزیزمان ایران، که باعث استرس و  تشویش افکار در جامعه عمومی شده است ذکر چند نکته بسیار ضروریست اولا تمامی دستگاه ها اعم از دولتی و غیردولتی  خود را ملزم به رعایت نکاتی که وزارت بهداشت اعلام می نماید بدانند.

در این بیانیه تصریح شده است:  جامعه امروز به واسطه این بیماری دچار وحشت شده است ؛ در این میان نقش رسانه ها بسیار پررنگ تر از همیشه به چشم می آید تا آرامش را به مردم بازگردانند.

حزب مردمی اصلاحات از مسئولین ذی ربط خواسته تا بدون واسطه ، مستقیم و با صحت اطلاعات با مردم سخن بگویند چرا که در غیر اینصورت باعث سواستفاده سودجویان از این بیماری خواهد شد. از دستگاه های نظارتی انتظار داریم تا به خرید و فروش موارد بهداشتی و  ضد عفونی کننده برای مردم توجه بیشتری نمایند ؛ چراکه امروزه بازار  سواستفاده گران و دلالان بسیار داغ است ..! از دولت محترم درخواست داریم تا موارد مورد نیاز همچون بیمارستان های مجهز، لوازم مورد نیاز برای پیشگیری و... را فراهم آورد تا به این ترتیب دست دلالان از سود جویی قطع گردد. 

در این بیانیه آمده است: در پایان هم از تمامی پزشکان که در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارند کمال تقدیر و تشکر را داریم و از خداوند متعال برای ایشان و خانواده هایشان آرزوی سلامتی و تندرستی را  مسئلت می نماییم. امید داریم که ملت شریف ایران از بلاهای طبیعی و غیر طبیعی به دور باشند و در پناه ایزد منان ایرانی زیبا تر از گذشته بسازیم.
 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول