اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مردم به شعارهای انقلابی اعتماد کردند/ سوگند می‌خورم انقلابی بمانم

منتخب مردم شهرکرد بن و سامان در انتخابات با صدور اطلاعیه‌ای گفت: سوگند می‌خورم که روحیه انقلابی‌گری و پرهیز از اشرافی‌گری و مقابله با فساد و ظلم و دفاع از حقوق مردم به ویژه محرومین و مستضعفین را سرلوحه خود قرار دهم.

مردم به شعارهای انقلابی اعتماد کردند/ سوگند می‌خورم انقلابی بمانم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منتخب مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن انتقاد به برخی از جشن‌های مرسوم بعد از انتخابات خبر از یک اجتماع بزرگ با حضور همه کاندیداها، نخبگان، بزرگان و ... داد.

در ابتدای این اطلاعیه ضمن تشکر از مردم برای حضور در انتخابات آمده است: انتخابات عرصه حضور افکار و ایده‌ها و بهار اندیشه‌ورزی و فرصتی برای مرور مسائل مشکلات ظرفیت‌ها و اولویت‌هاست که در این دوره به همت نامزدهای محترم و اندیشمند و با مشارکت عالمانه شما مردم عزیز به خوبی محقق شد.

در ادامه خطاب به مردم آمده است: اکنون که این حقیر را به عنوان خادم خود در این عرصه برگزیده‌اید و این وظیفه و ماموریت را بر عهده اینجانب گذاشته‌اید خاضعانه در برابر عظمت و بزرگ‌منشی شما سر تعظیم فرود می‌آورم.

ادامه این اطلاعیه ضمن دعوت از همه مردم برای مشارکت در حل مشکلات و کمک به توسعه استان، تاکید می‌کند: اکنون که در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی می‌باشیم همه ما مخاطب این وظیفه و رسالتی که ولی الهی و نائب امام زمان خامنه‌ای عزیز بر عهده همگان گذاشته‌اند هستیم لذا تلاش و حرکت همه جانبه و مستمر همه آحاد مردم به ویژه علما و اندیشمندان و متخصصین در حوزه‌های مختلف مدیران مسئولین و همه صاحبان اندیشه و تجربه موجب سربلند در پیشگاه خداوند متعال و رشد و تعالی استان پر افتخار ما نخواهد شد نظر به ظرفیت‌های اختصاصی استان در حوزه‌های منابع انسانی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، منابع طبیعی و موقعیت جغرافیایی امید است استان پیشگام و پیش‌ قراول در عمل به انقلاب در گام دوم آن باشد.

در ادامه آمده است: با توجه به درخواست‌های متعدد جهت برگزاری جشن انتخابات که مرسوم شده است به نظر می‌رسد آنچه بیشتر به آن نیازمندیم بر پایه اجتماعی وحدت آفرین و الهام‌بخش با حضور مردم و همه نامزدهای محترم و گروه‌های فعالان سیاسی و اجتماعی با سلایق مختلف و بزرگان و نمایندگان محترم اقوام و طوایف به منظور تقویت وحدت همدلی و هم‌افزایی در ادامه راه پیشرفت استان می‌باشد.

در انتهای این اطلاعیه ضمن تقدیر از متولیان انتخابات، تاکید شده است: اینجانب از انقلاب و از راه‌های عمل به انقلاب گفتم و این عزیزان از سر اخلاص این زحمات را با هدف گام برداشتن در جبهه انقلاب و خدمت به مردم متحمل شدند امید است این تلاش‌های خالصانه مورد رضای خداوند متعال واقع شود؛ سوگند می‌خورم که روحیه انقلابی‌گری و پرهیز از اشرافی‌گری و مقابله با فساد و ظلم و دفاع از حقوق مردم به ویژه محرومین و مستضعفین را سرلوحه خود قرار دهم.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول