اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

موردی از «کرونا» در لرستان مشاهده نشد/ تأمین مواد ضد عفونی کننده برای داروخانه‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: نتیجه مثبتی در رابطه با کرونا در لرستان تا کنون نداشته‌ایم و جواب تست‌های افراد مشکوک تاکنون منفی بوده است.

موردی از «کرونا» در لرستان مشاهده نشد/ تأمین مواد ضد عفونی کننده برای داروخانه‌ها

محمدرضا نیکبخت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، در رابطه با وضعیت بیماری «کرونا» در لرستان، اظهار داشت: نتیجه مثبتی در رابطه با کرونا در لرستان تا کنون نداشته‌ایم و جواب تست‌های افراد مشکوک تاکنون منفی بوده است.

وی افزود: یک نفر در بروجرد و چند نفر در خرم‌آباد مشکوک به بیماری کرونا مشاهده شد که جواب آزمایش آنها منفی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در رابطه با کمبود الکل و مواد ضد عفونی کننده در استان عنوان کرد: با یک شرکت در این رابطه قرارداد بسته‌ایم و برای داروخانه‌های خصوصی و دولتی به میزان وسیعی الکل خریداری کردیم و در همه داروخانه‌ها برای ضدعفونی کردن و تزریق توزیع می‌شود.

نیکبخت در خصوص نحوه جلوگیری از انتقال بیماری به کادر درمان، عنوان کرد: پکیج‌هایی برای کادر درمان،کارکنان بیمارستان و اتاق عمل از سوی وزارت ارسال شده تا کادر درمان برای درمان بیماران در امنیت کامل باشند که در بین بیمارستان‌ها توزیع شده، اما هنوز برای عامه مردم پکیجی ارائه نشده است.

وی اظهار داشت: برای مردم نیز به زودی ماسک توزیع می‌شود، اما هنوز در اختیار ما قرار ندارند و فقط برای شهر قم ارائه شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول