اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اعلام تست منفی هشت بیمار مشکوک به کرونا در یزد/آمار، روزانه اعلام می‌شود

شایعات دروغ فضای مجازی استان یزد هرروز با اعلام یک فوتی ناشی از کرونا دست‌به‌دست می‌شود درحالی‌که تا امروز سه‌شنبه حتی هیچ تستی از بیماران بستری مشکوک به کرونا هم اعلام‌نشده است.

اعلام تست منفی هشت بیمار مشکوک به کرونا در یزد/آمار، روزانه اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان یزد که روز گذشته تست هشت بیمار بستری مشکوک به کرونا را به تهران ارسال کرده بود امروز با صدور اطلاعیه‌ای از منفی بودن این تست‌ها خبر داد.

در اطلاعیه ستاد پیشگیری از کرونا در استان یزد آمده است: با عنایت به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  با بررسی آزمایش افراد مشکوک به ویروس کرونا در استان یزد تا ساعت 13 روز سه‌شنبه ششم اسفند 98، تاکنون فرد قطعی مبتلابه ویروس کرونا در یزد مشاهده نشده است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه تأکید شده است: اخبار مربوط به پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تنها از طریق این ستاد اطلاع‌رسانی می‌شود و قابل استناد است.

*15 بیمار کرونایی تا ظهر سه‌شنبه در کشور جان باختند

این گزارش می‌افزاید: جهان پور سخنگوی وزارت بهداشت امروز در گفتگویی اختصاصی با شبکه خبر در خصوص آمار رسمی کرونا در سطح کشور گفت: از ظهر روز گذشته تا پیش از ظهر امروز تا این لحظه از بیماران بستری در شهرهای مختلف کشور و مشکوک به کرونا که آزمایش آنان انجام‌شده است 34 نفر مثبت بوده است.

وی افزود: از این آمار، 16 نفر در شهر قم، 9 نفر در شهر تهران، یک نفر استان فارس، دو نفر استان مازندران، دو نفر استان گیلان، یک نفر شهرستان نیشابور، دو نفر استان البرز و یک نفر در شهرستان قشم بیماری کرونای آنان تأییدشده است.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: سه نفر از این افراد جان خود را از دست دادند که مجموع آمار فوتی در سطح کشور 15 نفر و تعداد مبتلایان قطعی تا ظهر امروز 95 نفر اعلام شد.

انتهای پیام/90030

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول