اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

انتقاد معاون فرمانداری فردیس از روز بازارها

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری فردیس با اشاره به تراکم بالای جمعیتی در شهرستان فردیس، گفت: مدیریت شهری در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهر همکاری لازم را داشته باشد؛ روزبازارها باید جمع شوند.

انتقاد معاون  فرمانداری فردیس از روز بازارها

به گزارش خبرگزاری فارس در فردیس، علیرضا صیاد در نشست علنی شورای اسلامی شهر فردیس که عصر سه شنبه در مکان شورای شهرستان فردیس برگزار شد، با اشاره به شرایط حاد شیوع ویروس کرونا در خاورمیانه از مدیریت شهری خواست تا برای انجام  اقدامات پیشگیرانه از این بیماری همکاری لازم را داشته باشد. 

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری فردیس با بیان اینکه در کمیته تطبیق فرمانداری شهرستان فردیس، اولویت با مسائل مربوط به پیشگیری ویروس کرونا است، افزود: در خصوص عملیات اجرایی  پیشگیرانه و تأمین اقلام بهداشتی با مراکز مختلف مکاتبات متعددی انجام شده است. 

وی با اشاره به فعالیت روز بازارها در سطح شهر و احتمال بیشتر آلودگی در مراکز عمومی، گفت: باید از فعالیت  روزبازارها جلوگیری و گند زدایی  در سطح شهر انجام شود.

صیاد با اشاره به وجود تعدادی کارخانه تولید محصولات بهداشتی و ضد عفونی در فردیس، گفت: شهرداری کمک کند تا از طریق انعقاد قرارداد با این کارخانه ها، محصولات  بهداشتی مورد نیاز جامعه،  تهیه و بین شهروندان توزیع شود. 

وی با اشاره به سوء استفاده افراد سودجو از شرایط حاکم بر جامعه و افزایش قیمت محصولات بهداشتی، گفت: باید شرکت های تولید محصولات ضد عفونی وارد بازار عرضه شوند  تا دست بازار سیاه  بسته شود؛ در این راستا همکاری و تعامل بین ادارات مختلف ضرورت دارد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول