اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مدارس با نیازهای ویژه کردستان ضدعفونی شدند

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: مدارس با نیازهای ویژه استان برای مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی شدند.

مدارس با نیازهای ویژه کردستان ضدعفونی شدند

خلیل رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از سنندج با تأکید بر اهمیت حفظ سلامت و تندرستی دانش‌آموزان اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تأمین امنیت دانش‌آموزان مدارس با نیازهای ویژه استان ضدعفونی شدند.

وی افزود: با توجه به اعلام تعطیلی چند روزه مدارس فرصت مناسب برای انجام اقدامات ضدعفونی در تمام فضاهای آموزشی با نیاز ویژه در سطح استان فراهم شده است تا کلاس‌های درس، دستگیره درها و هرجای دیگری که احتمال آلوده شدن وجود دارد، ضدعفونی شود.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان خاطر نشان کرد: دوره‌های توانمندسازی رعایت اصول بهداشت فردی و توصیه‌های پیشگیرانه بهداشتی در قالب محتوا‌های آموزشی برای دانش‌آموزان و معلمان در استان برگزار خواهد شد.

 

رنجبر با بیان اینکه در این شرایط توجه به وضعیت بهداشتی مدارس بیش از هر زمان دیگری نیاز است، اعلام کرد: رعایت نکات بهداشتی در مدارس به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شرط ضروری است و باید اطلاع‌رسانی لازم به دانش‌آموزان و معلمان ارائه شود.

وی عنوان کرد: شستن با دقت دست‌ها به عنوان مهمترین عامل پیشگیری کننده از سرایت این ویروس، رعایت بهداشت فردی، استفاده از دستمال و ماسک در مواقع عطسه و سرفه کردن، قرار نگرفتن در کنار فرد بیمار، پرهیز از دست دادن و تقویت سیستم ایمنی بدن به عنوان مهمترین عامل پیشگیری کننده از سرایت این ویروس باید به دانش‌آموزان آموزش داده شود.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول