اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

هزار و 300 ماسک نیاز روزانه درمانگاه‌های فردیس /تعطیلی دندانپزشکی‌ها

رئیس شبکه بهداشت شهرستان فردیس با تأکید بر اقدامات پیشگیرانه برای کنترل ویروس کرونا بیان کرد: نیاز روزانه درمانگاه‌های شهرستان فردیس هزار و 300 عدد ماسک است.

هزار و 300 ماسک نیاز روزانه درمانگاه‌های فردیس /تعطیلی دندانپزشکی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس در فردیس،  محمدرضا ترابی در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس که عصر سه شنبه در ساختمان شورای شهرستان فردیس برگزار شد، با بیان اینکه دو بیمارستان در البرز آماده بستری بیماران مبتلا به کرونا است، گفت: به صورت جدی باید از برگزاری تجمع ها اجتناب شود؛ وقتی می گوییم شهر تعطیل است یعنی مردم در خانه بنشینند نه آنکه به مسافرت بروند.

وی با اشاره به فوت یکی از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در البرز، تاکید کرد: قطعا پس از این شمار فوتی ها افزایش خواهد یافت. باید بدانیم این بیماری به سرعت کنترل می شود.

ترابی با بیان اینکه درمانگاه های شهرستان فردیس روزانه به ۱۳۰۰ ماسک n95 نیاز دارند، خاطرنشان کرد: باید بهداشت فردی به طور جد پیگیری شود؛ احتمال می دهیم که از ابتدای خرداد ماه شاهد رفع این معضل باشیم.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از افرادی که به کرونا ویروس مبتلا می شوند بهبود می‌یابند، خاطرنشان کرد: دندان پزشکی‌ها، کلینیک‌های پوست و مو و سایر تجمع‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود تا از شیوع ویروس جلوگیری شود. تنها درمانگاه‌ها و یک کلینیک دندان پزشکی برای بیماران اورژانسی برای خدمات دهی به مردم فعال خواهد بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس با بیان اینکه مردم باید عید را نیز در خانه بمانند، تصریح کرد: موضوع زنده ماندن مردم است و باید در این راستا هزینه شود.

به گفته وی، تنها کسانی که علائم سرماخوردگی، سرفه، عطسه و غیره دارند، باید از ماسک استفاده کنند نه افرادی که سالم هستند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول