اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آبگرفتگی در برخی نقاط تهران/ نیروهای امدادی درحال بازگشایی معابر هستند

سرپرست مدیریت بحران استانداری تهران از آبگرفتگی برخی مناطق در استان خبر داد و گفت: نیروهای امدادی درحال تلاش بوده و مشکل برخی نقاط نیز برطرف شده است.

آبگرفتگی در برخی نقاط تهران/ نیروهای امدادی درحال بازگشایی معابر هستند

منصور درجاتی سرپرست مدیریت بحران استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره وضعیت آبگرفتگی در سطح استان اظهار کرد: آبگرفتگی در برخی مناطق برطرف شده است.

 وی در ادامه افزود: با توجه به رصد این سامانه در هفته گذشته توسط وزارت کشور و کاهش حجم بارش ها اما آمادگی کامل برای مواجهه با هرگونه رخدادی وجود دارد.

 سرپرست مدیریت بحران استانداری تهران درباره شرایط کلی امروز استان در پی بارش ها بیان داشت: در بعضی نقاط آبگرفتگی وجود داشت که نیروها در این باره مشغول بوده و آب گرفتگی برطرف شده و یا در حال بازگشایی هستند.

درجاتی ضمن درخواست از مسوولان جهت بازگشایی و لایروبی مسیل ها  در توصیه ای به شهروندان خاطرنشان کرد: در مسیر هایی که اتفاق می افتد احتیاط لازم را داشته و دستوراتی که از جانب شهرداری‌ها و یا راهداری‌ها صادر می شود را جدی بگیرند.

انتهای پیام/پ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول