اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ناوگان عمومی و سرویس‌های بهداشتی عمومی شهر سنندج روزانه ضدعفونی می‌شوند

شهردار سنندج گفت: برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، روزانه دو بار ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری و سرویس‌های بهداشتی سطح شهر سنندج ضدعفونی می‌شوند.

ناوگان عمومی و سرویس‌های بهداشتی عمومی شهر سنندج روزانه ضدعفونی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حشمت‌الله صیدی عصر امروز در جلسه شورای شهر سنندج که با موضوع ضرورت راهکارهای مقابله با بیماری کرونا و با حضور جمعی از متولیان امر و اعضای شورا در سنندج برگزار شد،، اظهار کرد: امروزه تمام جهان به نوعی درگیر ویروس کرونا است و طبیعتا هیچ انسانی نمی‌تواند نسبت به این بیماری بی‌تفاوت باشد.

شهردار سنندج گفت: شهرداری یک سری اقدامات را انجام داد و اینکه روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد مشخص نیست و به احتمال زیاد مجبور به برخی هزینه‌ها برای مقابله و پیشگیری از بیماری باشیم.

وی خواستار پیش‌بینی 2 میلیارد تومان برای هزینه‌های برنامه‌های پیشگیرانه بیماری کرونا شد و گفت: سایر شهرداری‌های سطح کشور نیز این هزینه‌ها را پیش‌بینی کرده‌اند.

شهردار سنندج عنوان کرد: این اعتبار در صورت نیاز هزینه خواهد شد اما امیدواریم نیاز به هزینه نباشد.

صیدی خاطرنشان کرد: از اول هفته جاری تاکنون روزانه دو بار ناوگان حمل و نقل عمومی ضدعفونی می‌شود و در سرویس‌های بهداشتی سطح شهر نیز اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی اذعان کرد: شهرداری سنندج هماهنگ با مرکز بهداشت کارگروهی در فضای مجازی تشکیل داده و اقدامات پیشگیرانه لازم در سطح شهر در حال انجام است.

شهردار سنندج تصریح کرد: تمام سازه‌های تبلیغاتی شهرداری بدون هیچ چشم‌داشت و دریافت مبلغی برای اطلاع‌رسانی‌های و موارد آموزشی بیماری کرونا در اختیار مرکز بهداشت قرار گرفته است.

صیدی اضافه کرد: ضدعفونی گرمخانه متکدیان سنندج نیز در دستور کار قرار دارد و این موضوع به صورت مستمر و منظم تا رفع این بحران ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول