اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شهرداری اقدامات پیشگیرانه از ویروس کرونا در سنندج را انجام خواهد داد

رئیس شورای شهر سنندج گفت: اقداماتی که در رابطه با پیشگیری و مقابله ویروس کرونا در سطح شهر نیاز باشد از سوی شهرداری با قدرت و قوت انجام خواهد شد.

شهرداری اقدامات پیشگیرانه از ویروس کرونا در سنندج را انجام خواهد داد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جلال شریعتی عصر امروز در جلسه شورای شهر سنندج که با موضوع ضرورت راهکارهای مقابله با بیماری کرونا در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور که به نوعی ایجاد ترس در بین مردم کرده است، اتخاذ تصمیمات لازم برای پیشگیری این بیماری امری ضروری است.

رئیس شورای شهر سنندج گفت: مهم‌ترین موضوع در این راستا رعایت بهداشت فردی است، مردم باید راهکارهای مقابله با این بیماری را کاملا بشناسند و با شناخت کافی از شیوع این بیماری جلوگیری کنند.

شریعتی تصریح کرد: اقداماتی که در رابطه با پیشگیری و مقابله این بیماری در سطح شهر نیاز باشد از سوی شهرداری با قدرت و قوت انجام خواهد شد.

وی اذعان کرد: شهرداری سنندج برای انجام اقدامات پیشگیرانه در رابطه با بیماری کرونا درخواست تصویب اختصاص 2 میلیارد تومان کرده است.

رییس شورای شهر سنندج بر ضرورت آمادگی کامل در برابر شیوع و گسترش این بیماری تاکید کرد و گفت: باید در بحث اطلاع‌رسانی به نحوی عمل کنیم که سطح شناخت مردم ارتقا تا جامعه به جای هراس و ترس از این بیماری اقدامات پیشگیرانه را در اولویت قرار دهند.

غریب سجادی دیگر عضو شورای شهر سنندج نیز در این جلسه اظهار کرد: توجه به بهداشت فردی پرسنل شهرداری از مباحث مهمی است که نباید نادیده گرفته شود.

وی تصریح کرد: بحث پیشگیری به ویژه در بین نیروهای خدمات شهرداری و حتی پرسنل اداری باید به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد و در این راستا امکانات و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

فرزاد زارعی دیگر عضو شورای شهر سنندج نیز ضمن موافقت با پیشنهاد شهرداری سنندج در زمینه اختصاص 2 میلیارد تومان برای انجام اقدامات پیشگیرانه در بحث مقابله با بیماری کرونا، اظهار کرد: یکی از معضلات مهم موضوع متکدیان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جامعه مخاطب در آرامستان‌ها را افراد در رنج سنی بالای 40 سال تشکیل می‌دهند توجه به برخی امکانات در حد دستکش، مایع ضد عفونی و غیره باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از اقدام شهرداری سنندج برای اطلاعیه جلوگیری از ورود مردم به آرامستان‌ها در دوشنبه و پنج شنبه تقدیر کرد و گفت:‌ ما چه بخواهیم و چه نخواهیم افرادی به دلیل فوت بستگانشان به آرامستان می‌روند برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا فراهم کردن برخی امکانات مانند در اختیار نهادن ماسک و دستکش و غیره قبل از ورود آنها به آرامستان باید مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول