اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

ساخت سریال های جدید از «زمین گرم» تا «نیوجرسی» در شبکه سه/ مذاکره با «طالب زاده»

مدیر شبکه سه سیما برنامه های جدید این شبکه را اعلام کرد که از جمله آنها تولید سریال های جدید بود.

ساخت سریال های جدید از «زمین گرم» تا «نیوجرسی» در شبکه سه/ مذاکره با «طالب زاده»

به گزارش خبرگزاری فارس، «علی فروغی» مدیر شبکه سه سیما در سخنانی ضمن اعلام برنامه های جدید شبکه سه گفت: در حوزه سریال سازی میتوان گفت که سریال های ۶ ماهه نخست سال ۹۹ شبکه۳ مشخص شده است و سعی شده سهم کارهای کمدی و شیرین روی آنتن افزایش قابل ملاحظه ای داشته باشد.

**ساخت سریال های «دوپینگ»، «نیوجرسی»، «خاک گرم» و «سرباز»

وی افزود: از جمله آن میتوان به سریال ۳۰ قسمتی دوپینگ به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه کنندگی امیر پروین حسینی و سریال ۹۰ شبی با نام موقت نیوجرسی به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری و تهیه کنندگی مهدی فرجی اشاره کرد که بعد از مدت ها قرار است خلاء سریال های ۹۰ شبی کمدی را پر کند.

وی ادامه داد: همچنین سریال ۵۰ قسمتی سرباز به کارگردانی هادی مقدم‌دوست که امیدواریم یادآور خاطرات خوش همکاری های زوج مقدم‌دوست و نعمت‌الله در کارهای موفقی چون وضعیت سفید باشد، از جمله دیگر کارهای شاد کنداکتور سال بعد شبکه سه است که مسائل جوانان و موضوع سربازی را محوریت خود قرار داده است. همچنین سریال زمین گرم به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و سریال تاریخی «می جان» به کارگردانی خانم مرجانه اشرفی زاده و تهیه کنندگی سعید پروینی از دیگر تولیدات نمایشی شبکه سه در سال آینده خواهد بود.

**شروع «عصر جدید» و «اتفاق» با آغاز ماه رجب

فروغی اظهارداشت: در حوزه برنامه های اجتماعی شبکه با شروع ماه رجب برنامه اتفاق و عصرجدید به آنتن شبکه اضافه خواهند شد. فصل دوم عصر جدید با توجه بیشتر به استعدادهای بومی و افزایش ارائه‌های علمی و  با حفظ استعدادهای ورزشی و هنری از شب میلاد امیرالمومنین(ع) به روی آنتن می‌رود که با زحمات احسان علیخانی و تیم تولید آن از جهت جذابیت‌های تولیدی ارتقا قابل ملاحظه‌ای داشته است.

مدیر شبکه سه در توضیح برنامه جدید رشیدپور نیز گفت: برنامه «اتفاق» نیز تجربه جدیدی در برنامه سازی است. اتفاق با ارائه هایی از تجربیات و اندوخته‌های علمی افراد و با اجرای جدیدی از رضا رشیدپور و تهیه کنندگی محمدرضا رضاییان به زودی به آنتن شبکه اضافه خواهد شد.

**حضور قدرتمند «میدون» و تغییر در «اعجوبه ها»

وی تاکید کرد: تداوم برنامه های موفق شبکه یکی از سیاست های شبکه است و در همین راستا، تولید و پخش فصل جدید برنامه میدون که یکی از موفق‌ترین تجربیات رسانه در حوزه رونق تولید و کارآفرینی بود و باتوجه به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری تلاش شد سرمایه‌گذاری ویژه‌ای برای موفقیت این برنامه انجام پذیرد‌‌، همچنان ادامه خواهد داشت. همچنین برنامه اعجوبه‌ها هم با موضوع خانواده و جمعیت در فصل جدید با تغییراتی روی آنتن خواهد آمد.

**مذاکره با نادر طالب زاده

مدیر شبکه سه سیما در پایان به تولید برنامه جدید با حضور نادر طالب زاده اشاره کرد و گفت: با آقای نادر طالب‌زاده در زمینه تولید برنامه ای جدید توافق داشتیم و در حال جمع بندی سوژه‌ها و موضوعات هستیم.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول