اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

الزام تردد با زنجیر چرخ در جاده‌های کوهستانی گلستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان از کاربران جاده‌ای خواست تا ضمن توجه به اطلاعیه‌های هواشناسی برای تردد در جاده‌های کوهستانی از زنجیرچرخ استفاده کنند.

الزام تردد با زنجیر چرخ در جاده‌های کوهستانی گلستان

مهدی میقانی امروز در گفت‌وگو با فارس در گرگان با اشاره به شرایط جوی، ورود سامانه بارشی و کاهش دمای هوای استان اظهار کرد: با توجه به بارش برف در مناطق کوهستانی نیاز است که کاربران جاده‌ای حتما برای تردد در این مناطق از زنجیرچرخ استفاده کنند.

وی سامانه بارشی در ارتفاعات را بصورت برف عنوان و تصریح کرد: بنا به اعلام اطلاعیه هواشناسی از عصر امروز سامانه بارشی وارد استان می‌شود در برخی نقاط سرعت باد به 90 کیلومتر در ساعت خواهد رسید و با کاهش محسوس دمای هوا در استان روبرو خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان همچنین از مردم خواست تا از سفرهای غیرضروری به ارتفاعات و مناطق کوهستانی پرهیز کنند.

میقانی با اشاره به مه آلود بودن جاده در ارتفاعات ابراز کرد: خودروها باید از تجهیزات زمستانی برخوردار باشند تا در جاده‌ها با کمترین مشکل مواجه شوند.

وی با اشاره به فعالیت راهداران استان گفت: هم اکنون تردد در جاده‌های استان گلستان به سهولت در حال انجام است ولی باید توصیه‌های هواشناسی و کارشناسی از سوی کاربران جاده‌ای جدی گرفته شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با بیان اینکه مساحت راه‌های استان پنج هزار کیلومتر است، افزود: یک هزار و 500 کیلومتر از راه‌های استان گلستان کوهستانی است.

میقانی در پایان از کاربران جاده‌ای خواست حتما برای تردد در محورهای مواصلاتی استان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند تا کمترین تلفات و تصادفات را در استان داشته باشیم.

انتهای پیام/83001/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول