اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تکذیب پنج مورد ابتلا به کرونا در حوزه علمیه خاتم الانبیاء اراک

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر ابتلا پنج نفر به کرونا در حوزه علمیه خاتم الانبیاء اراک و انتقال به بیمارستان را تکذیب کرد.

تکذیب پنج مورد ابتلا به کرونا در حوزه علمیه خاتم الانبیاء اراک

یاسر قربانی در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: خبر ابتلای 5 نفر از طلاب حوزه علمیه خاتم الانبیاء اراک که ظهر امروز در رسانه ها و فضای مجازی دست به دست می شود، مورد تایید دانشگاه نیست و از مردم خواهش داریم از انتشار شایعات خودداری کنند.

وی تصریح کرد: تماسی با تماس با اورژانس 115 استان مبنی بر مورد مشکوک در حوزه عملیه اراک گزارش شد که بلافاصله تیم درمانی به محل اعزام شد.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: 5 نفر از  کسانی که در حوزه عملیه بودند و علائم سرماخوردگی در آنها مشهود بود، به منظور انجام اقدامات تشخیصی تکمیلی به بیمارستان خوانساری اعزام و آزمایشات لازم از آنها به عمل آمد که تاکنون نتیجه قطعی آزمایش تشخیصی گزارش نشده است.

قربانی گفت: با توجه به اینکه آزمایش کرونا از زمان ارسال نمونه 12 تا 48 ساعت زمان  می برد و تشخیص بیماری با معاینه شخص بیمار غیرممکن  است، نمی توان گفت که این افراد مبتلا هستند، لذا انتظار می رود شهروندان به شایعات توجهی نکرده و  اخبار موثق را از دانشگاه پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: آنچه بیش از بیماری در جامعه نگران کننده است، نگرانی روانی مردم از این بیماری است که با انتشار اخبار دقیق می توان آرامش را حفظ کرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول