اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

هراز امشب ۵ ساعت مسدود می‌شود/ احتمال وقوع بهمن و رانش زمین

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: با توجه به بارش برف در ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه احتمال وقوع بهمن و رانش زمین وجود دارد، بنابراین هموطنان سفر خود را به روزهای آینده موکول کنند.

هراز امشب ۵ ساعت مسدود می‌شود/ احتمال وقوع بهمن و رانش زمین

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و پر حجم گزارش شده و با توجه به بارش برف در این محور احتمال وقوع بهمن و رانش زمین وجود دارد.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، گفت: از ساعت ۲۴ امشب تا ۵ صبح فردا چهارشنبه به دلیل تعمیرات راهداری محور هراز مسدود خواهد شد و به دلیل بسته شدن محور چالوس به دلیل خطرات موجود، بار ترافیکی به محور فیروزکوه منتقل خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: بنابراین هم وطنانی که قصد آغاز سفری را دارند مسافرت خود را به زمان دیگری موکول کنند زیرا در محور فیروزکوه هم شاهد بارش برف هستیم.

محبی افزود: تردد وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم است و با توجه به بارش برف در این محور سطح جاده لغزنده و تردد به کندی صورت می‌گیرد. 

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی امشب شاهد بارش شدید برف در محورهای هراز و فیروزکوه خواهیم بود، بنابراین هم وطنان با تجهیزات کامل زمستانه به خصوص زنجیر چرخ، پوشاک گرم، تغذیه کافی و با باک بنزینی پر وارد محورها شوند و در صورت غیر ضروری بودن آغاز سفر، مسافرت خود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی اضافه کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین اما روان گزارش شده و در این محورهای مواصلاتی شاهد بارش باران هستیم و رانندگان باید در چنین شرایطی با رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز تردد کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تاکید کرد: هم وطنان در صورت ورود به محورها با رعایت مدیریت زمان سفر و اطلاع از وضعیت راه ها، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت به گونه ای که پس از هر دو ساعت رانندگی حداقل ۱۵ دقیقه را به استراحت و تجدید قوا پرداخته و سپس ادامه مسیر بدهند تا سفری ایمن و بدون خطر را سپری کنند.

وی اذعان کرد: ماموران پلیس راهور با آماده باش صد در صدی در سطح محورها حاضر هستند و با خودروهایی که مرتکب تخلفات راهنمایی و رانندگی شوند برخورد قانونی خواهند داشت و اجازه ورود خودروهای فاقد تجهیزات زمستانه به خصوص زنجیر چرخ را به محورهای کوهستانی نخواهند داد.

انتهای پیام/67016/م/ث30/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول