اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

لیگ برتر و سوپرلیگ مردان و زنان کاراته لغو شد

سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته در اطلاعیه‌ای از لغو مسابقات لیگ برتر و سوپر لیگ مردان و زنان خبر داد.

لیگ برتر و سوپرلیگ مردان و زنان کاراته لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته در اطلاعیه‌ای از لغو مسابقات لیگ برتر و سوپرلیگ مردان و زنان خبر داد.

1- مسابقات سراسری جام امام علی(ع) در دو بخش اقایان و بانوان ، مسابقات لیگ برتر بانوان، رقابت های سوپرلیگ بانوان که مقرر بود نهم اسفند ماه برگزار گردد، لغو شده است.
 
2- به منظور رفع دغدغه والدین، مربیان و ورزشکاران و لزوم اطلاع از زمان برگزاری مسابقات جهت برنامه ریزی های تمرینی، در صورت بهتر شدن شرایط تاریخ احتمالی برگزاری مسابقات سراسری جام امام علی(ع) در ١٩ تا ٢٢ فروردین سال ١٣٩٩ خواهد بود.

3- چنانچه شرایط اجازه دهد هفته پایانی لیگ برتر بانوان و هفته پنج سوپرلیگ بانوان در هفته پایانی اسفندماه برگزار می گردد، در غیر اینصورت هفته پایانی لیک برتر بانوان، سوپرلیگ بانوان و هفته پایانی سوپرلیگ اقایان (منوط به بهتر شدن شرایط) در تاریخ سوم تا پنجم اردیبهشت ماه ١٣٩٩ برگزار می شود. 

لازم به یادآوری است که این تصمیمات به منظور مقابله با گسترش ویروس کرونا و حفظ سرمایه های ورزش کاراته کشور و دست‌اندرکاران و تماشاگران اتخاذ شده است. همچنین از روسای محترم سبک‌ها نیز انتظار می رود ترجیحا درخواست برگزاری مسابقات کشوری سبکی را بعد از تعطیلات نوروز ارائه دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول