اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رودخانه خزل به مرز طغیان رسیده است

بخشدار خزل گفت: رودخانه جاری در منطقه خزل به مرز طغیان رسیده است.

رودخانه خزل به مرز طغیان رسیده است

روح‌الله سلگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به دنبال بارش‌های روز گذشته و امروز در شهرستان نهاوند، رودخانه‌های جاری در محدوده این منطقه در برخی نقاط به مرحله طغیان رسیده است.

وی تصریح کرد: با وجود بالا آمدن آب خوشبختانه مشکل جدی وجود ندارد و این وضعیت کنترل شده است.

بخشدار بخش خزل با اشاره به اقدامات پیشگیرانه گفت: تا پیش از شروع بارندگی رودخانه‌های گاماسیاب، حرم‌آباد و قلقلرود در محدوده بخش خزل لایروبی شده و تاکنون مشکل و آسیب جدی وارد نشده است.

وی گفت: البته بارندگی در روستاهای گیوکی، شطزل، شهرک و جاده رزینی به شهرک باعث آبگرفتگی شده و یکی از پل‌های واقع در این منطقه به دلیل بالا بودن دبی آب زیر آب رفته و عبور و مرور از آن با مشکل مواجه شده است.

سلگی افزود: در روستای رزینی این منطقه به دلیل بند انحرافی کشاورزی آب مقداری طغیان کرده و وارد زمین‌های کشاورزی اطراف روستا شده است.

وی گفت: به خاطر شیب معکوس در برخی کوچه‌های روستای شهرک آب وارد برخی از آنها شده و برخی منازل واقع در آن نیز دچار آبگرفتگی شده‌اند که عملیات تخلیه آب توسط گروه‌های امدادی و آتش‌نشانی در حال انجام است.

بخشدار بخش خزل با بیان اینکه وضعیت فعلی قابل مقایسه با سیل فروردین ماه سال جاری است گفت: خوشبختانه تا این لحظه هیچ رودخانه‌ای به صورت جدی طغیان نکرده و اوضاع تحت کنترل است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول