اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آمادگی کامل فارس برای مقابله با کرونا

استاندار فارس با اشاره به شیوع ویروس کرونا در فارس گفت: تمامی وسیله‌های حمل و نقل عمومی شهر شیراز ضدعفونی شده ؛بیمارستان علی اصغر تجهیز و تمامی پرسنل بیمارستان‌های استان در حالت آماده باش قراردارند.

آمادگی کامل فارس  برای مقابله با  کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عنایت الله رحیمی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع بررسی نقشه فرهنگی کشور؛ با اشاره به شیوع ویروس کرونا در فارس اظهار داشت:تمامی وسیله‌های حمل و نقل عمومی ضدعفونی شده و محیط‌های شهری و پایانه‌ها، فرودگاه و ترمینال‌ها تحت کنترل است و همچنین بیمارستان علی اصغر تجهیز  و پرسنل سایر بیمارستان‌های فارس در حالت  آماده قراردارند.

وی افزود: کارگروه ویروس کرونا تشکیل شده است و سه بیمار ابتلا به این بیماری با جواب اولیه مثبت در استان را شاهد هستیم و مابقی افراد مشکوک به علایم این بیماری؛ جواب آزمایش مابقی افراد مشکوک به  علایم این بیماری، منفی بوده و ترخیص شده اند.

رحیمی با اشاره به موضوع اصلی جلسه، بیان کرد: فرهنگ دارای جنبه عینی و ذهنی است، سند مهندسی فرهنگی بر همین اساس دارای اهمیت است و باید با کمک فرهیختگان استانی، در قالب استانی نیز تدوین شود.
 
استاندار فارس اشاره کرد: تاکنون توجه ویژه ای به گسترش فرهنگ قرآنی در استان شده، همچنین توجه به فرهنگ عفاف و حجاب، نماز و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اجرایی شده است که در این زمینه، مردم استان فارس یکی از اخلاقی‌ترین استان‌های کشور معرفی شده است.
 رحیمی با بیان اینکه با توجه به افق سند ملی باید سند استانی با سرعت تدوین شود، اعلام کرد: در این راستا کمیته‌هایی تشکیل خواهد شد تا یک کار قابل قبول و تخصصی ارائه شود.

انتهای پیام/9810013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول