اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

لغو تمامی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری قدس

رئیس شورای اسلامی شهرقدس از لغو تمامی برنامه‌ها، فعالیت‌ها و تجمعات فرهنگی، آموزشی و ورزشی وابسته به شهرداری قدس برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

لغو تمامی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر قدس، حسین چناقچی رئیس شورای اسلامی شهرقدس امروز در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در بسیاری از کشورها و از جمله ایران، برخی نگرانی‌ها در سطح جامعه روی داد که البته بسیاری از آن ناشی از اخبار غیرموثق و آمار و اطلاعات نادرست منتشر شده به ویژه در فضای مجازی است.

وی افزود: در سطح شهرستان قدس به تبع جلسات برگزار شده اقداماتی در دستور کار برای مقابله با شیوع ویروس کرونا قرار گرفت که با توجه استفاده بالای شهروندان از امکانات و سیستم شهرداری، شهرداری قدس نقش مهمی را در این بسیج همگانی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهرقدس بیان داشت: از مهم‌ترین اقدامات انجام شده می‌توان به ضدعفونی کلیه اماکن، ابنیه و سیستم خدمات رسان شهرداری قدس از جمله سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی، لغو کلیه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی وابسته به شهرداری قدس و سازمان‌های تابعه و ارائه آموزش‌های لازم اشاره کرد.

چناقچی گفت: شهروندان عزیز بایستی به ادعا و اخبار نادرست منتشر شده توجه نکنند و با توجه به اعلام خطر پایین کشندگی این ویروس، بایستی تمامی اخبار و آموزش‌های لازم از منابع معتبر از جمله وزارت بهداشت و درمان اخذ شود.

وی ادامه داد: طبق اطلاعات داده شده از سوی وزارت بهداشت و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان قدس استفاده از ماسک و دستکش برای گروه‌های خاصی از جامعه مفید و موثر است و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی مهم‌ترین گام در مقابله با کرونا ویروس است.

رئیس شورای شهر قدس تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری قدس به منظور حفظ سلامت شهروندان عزیز به صورت صد در صد آماده همکاری با شبکه بهداشت و درمان شهرستان است و انشالله با ارائه آموزش‌های لازم و تزریق آرامش به جامعه به سلامت از این مرحله سخت عبور کنیم.

انتهای پیام/پ/ث30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول