اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پیکر اصغر «حاج قاسم» به تهران بازگشت / مراسم تشییع به زمان دیگری موکول شد

برادر شهید پاشاپور با بیان اینکه برنامه تشییع این شهید در روز پنج شنبه در تهران به تعویق افتاده است ابراز امیدواری کرد که این مراسم تا قبل از شهادت حضرت زینب (س) برگزار شود.

پیکر اصغر «حاج قاسم» به تهران بازگشت / مراسم تشییع به زمان دیگری موکول شد

برادر شهید اصغر پاشاپور در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص جزئیات تشییع این شهید در مشهد و تهران اظهار داشت: ظهر امروز حدود ساعت دو نیم بعد از ظهر با حضور احمد واعظی و حاج محمدحسین پویان فر، پیکر حاج اصغرآقا از درب غربی وارد حرم مطهر حضرت رضا (ع) شد.

برادر شهید پاشاپور افزود: بعد از قرائت زیارت امین الله داخل صحن رضوی و طواف در کنار مضجع شریف امام هشتم، نماز میت بر پیکر این شهید عزیز در صحن جمهوری اقامه شد.

وی در ادامه گفت: پس از پایان مراسم پیکر آن شهید بزرگوار جهت و خاکسپاری و تشییع در تهران به فرودگاه انتقال یافت.

برادر شهید پاشاپور در خصوص زمان تشییع در تهران نیز گفت: قرار بود مراسم تشییع در تهران پنج شنبه برگزار شود که به دلیل ملاحظات مربوط به شیوع ویروس کرونا زمان آن به تعویق افتاد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که مراسم تشییع این شهید بزرگوار تا قبل از شهادت حضرت زینب (س) برگزار شود.

شهید اصغر پاشاپور از همرزمان حاج قاسم سلیمانی که با پخش کلیپی پس از شهادت سپهبد سلمایی مشهور شد. «اصغر پاشاپور» 13 بهمن در سوریه به مقام شهادت نائل آمد. این شهید والا مقام همان رزمنده‌ای بود که از سردار سلیمانی خواهش می‌کرد در جبهه پیشروی نکند، زیرا ممکن است جان فرمانده‌اش به خطر بیافتد و یک ماه پس از شهادت حاج قاسم به سردار بی سر مقاومت پیوست.

این رزمنده جبهه مقاومت ساکن شهر ری و از اولین نفراتی بود که به همراه حاج قاسم سلیمانی به منظور دفاع از حرم اهل بیت (علیه السلام) به سوریه رفت.

انتهای پیام/67066/م/ث30/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول