اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

«باران هدایت» از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «باران هدایت» به مناسبت سالروز شهادت امام هادی(ع) از این رسانه خبر داد.





«باران هدایت» از رادیو معارف پخش می‌شود

سیداحمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ویژه برنامه‌های شهادت امام هادی(ع) رادیو معارف اظهار کرد: برنامه پیشوای هدایت به تهیه‌کنندگی حسن جلالی هفتم اسفند ماه از این رسانه پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه در این برنامه ارتقای فرهنگ مخاطبان در زمینه امام‌شناسی با محوریت زیارت جامعه کبیره در دستور کار قرار گرفته است گفت: برای اینکه به وظایف خود در برابر امام معصوم به درستی عمل کنیم باید امام معصوم را بشناسیم که برای این منظور زیارت جامعه کبیره منشور امام‌شناسی محسوب می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف جایگاه امام معصوم نزد خداوند و در عالم آفرینش را از جمله محورهای موضوعی این برنامه ذکر کرد و افزود: شهادت و مظلومیت امام هادی(ع) و درس امامت در راستای توحید و علوم اهل بیت(ع) در زیارت جامعه کبیره از جمله موضوعات این برنامه است.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، کارشناس و رضا هدایت‌فر، مجری این برنامه است.

محمودی از پخش برنامه باران هدایت روز هشتم اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت این امام بزرگوار خبر داد و افزود: روح الله اسماعیلی تهیه‌کننده این برنامه است. کارشناس برنامه شناخت وظایف مردم در برابر امام جامعه با بهره‌مندی از زیارت جامعه کبیره را برای شنوندگان این برنامه مطرح می‌کند.

وی یادآور شد: شرحی از شهادت و مظلومیت امام هادی(ع)، تبیین وظایف جامعه اسلامی در برابر اهل بیت(ع)، وظیفه در زمینه زندگی توحیدی با توجه به گفتار و سیره آن بزرگواران و زنده نگهداشتن علوم و آثار اهل بیت(ع) از دیگر محورهای موضوعی این برنامه است.

انتهای پیام/78003*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول