اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مردم در خراسان رضوی به ۹۴درصد لیست ائتلاف اعتماد کردند/ گسترش چتر ائتلاف برای نیروهای انقلابی

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی با بیان اینکه مردم به ۹۴درصد لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعتماد کردند، گفت: یقینا نیروهای انقلاب به همین جمع فعلی ما محدود نمی‌شوند و تلاش خواهیم کرد که چتر این شورا را گسترده کنیم و همه علاقمندان به حرکت انقلابی در گام دوم را تجمیع کنیم.

مردم در خراسان رضوی به ۹۴درصد لیست ائتلاف اعتماد کردند/ گسترش چتر ائتلاف برای نیروهای انقلابی

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در پاسخ به این سوال که چند درصد از مردم خراسان رضوی به لیست شورای ائتلاف اعتماد کردند، اظهار کرد: شورای ائتلاف در سطح استان 17 نامزد را معرفی کرد که 14 نفر آن‌ها رأی آوردند، یعنی 87.5 درصد میزان اعتماد بود.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در دو شهر درگز و قوچان نامزدهای رأی آورده، نامزدهای ردیف بعدی شورا بودند که جمعا 16 نفر مورد تایید شورا هستند با این حساب می‌توان گفت که مردم به 94 درصد لیست شورای ائتلاف اعتماد کرده‌اند‌.

وی درصد آراء نامزدهای شورای ائتلاف در حوزه‌های انتخابیه را بین 21 تا 64 درصد ذکر و خاطرنشان کرد: میانگین آراء نامزدهای لیست 47 درصد کل آرای ماخوذه بوده است.

ترقی افزود: شورای ائتلاف در واقع شورای وحدت نیروهای انقلاب است که برای حفظ وحدت و همبستگی این نیرو در استان و به صورت دائمی طراحی شده و دارای اساسنامه مصوب است.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی با اشاره به ساختار شورا توضیح داد: این شورا که دارای شورای مرکزی، مجمع عمومی، هیأت رئیسه و دبیرخانه است به عنوان حلقه وصل مردم و نمایندگان عمل می‌کند و پیگیر مطالبات مردم از منتخبان و کمک فکری به آن‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: ذیل این شورا کمیته‌های تخصصی شکل می‌گیرد که موضوعات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را بررسی، برای آن راهکار تهیه و از طریق نمایندگان پیگیری می‌کنند.

ترقی افزود: شورا برای نیروهای خود برنامه‌های آموزشی، تحلیل مسائل سیاسی، فرهنگی و اقتصادی خواهد داشت و نمایندگان در قبال این شورا پاسخگو خواهند بود.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی با اشاره به شبهات مطرح شده در مورد شورا، اظهار‌ کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با این گستره و ترکیب اولین بار است که تشکیل شده است، قطعا معایب و نقص‌هایی دارد که در حال آسیب شناسی آن هستیم، حتما این نواقص را برطرف و کامل خواهیم کرد، البته به خیلی از سوالات و ابهامات در کانال اینستاگرام شورا پاسخ تصویری داده‌ و جلسات متعددی برای گروه‌های منتقد برگزار کرده‌ایم که در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه یقینا نیروهای انقلاب به همین جمع فعلی ما محدود نمی‌شوند، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد که چتر این شورا را گسترده کنیم و همه علاقمندان به حرکت انقلابی در گام دوم را تجمیع کنیم، بنابراین آغوش ما برای همه ظرفیت‌های اثرگذار در استان باز است و با تعامل و توجه به نظرات آن‌ها سعی در توسعه و فراگیری آن خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 70058/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول