اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

نگارش «بچه مهندس» در 35 قسمت به پایان رسید/ تصویربرداری ادامه دارد

نویسنده سریال «بچه مهندس» گفت: با اینکه فکر می کردیم ممکن است تعداد قسمت‌های این سریال در فصل سه بیشتر باشد، اما این سریال در ۳۵ قسمت به جمع‌بندی رسید.

نگارش «بچه مهندس» در 35 قسمت به پایان رسید/ تصویربرداری ادامه دارد

«حسن وارسته» نویسنده فصل سه سریال «بچه مهندس» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، با اشاره به مراحل نگارش این سریال گفت: تقریبا از اوایل سال جاری مشغول نگارش این سریال هستم و از تابستان نیز فصل سه کار وارد مرحله تولید شد. در این فصل برخلاف فصل های قبل، سر صحنه حاضر می‌شدم و براساس اتفاق‌های لحظه‌ای سریال را می‌نوشتم و چند روز قبل نگارش سریال بچه مهندس به پایان رسید.

وی ادامه داد: با اینکه فکر می کردیم ممکن است تعداد قسمت‌های این سریال در فصل سه بیشتر باشد، اما این سریال در  در ۳۵ قسمت به جمع بندی رسید.

این نویسنده همچنین درباره تصویربرداری این سریال نیز گفت: این روزها تصویربرداری سریال در پالایشگاه نفت و ... در حال انجام است و بزودی تصویربرداری به پایان می‌رسد.

به گزارش فارس، علی غفاری کارگردانی و سعید سعدی تهیه کنندگی این سریال را به عهده دارند. دو فصل قبل این سریال در سال گذشته از شبکه دو سیما پخش شد. فصل اول این سریال در رمضان ۹۷ و فصل دو نیز در دی ماه ۹۷ بروی آنتن رفت.

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فصل یک و هم در فصل دو حضور داشتند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به این کار پیوستند.

پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج الله گل‌سفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد و یوا تدین نقش کودکی جواد را بازی می‌کردند. همچنین فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری، روزبه حضاری از بازیگران جدید این فصل هستند.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول