اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نامه‌ای درخصوص تعطیلی باشگاه‌های ورزشی مشهد دریافت نکرده‌ایم

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: به همه مربیان و باشگاه‌داران عنوان کردیم با وجود اینکه هنوز هیچ ابلاغ رسمی به ما نشده اما شما اولویت را سلامت و حفظ بهداشت ورزشکاران قرار دهید.

نامه‌ای درخصوص تعطیلی باشگاه‌های ورزشی مشهد دریافت نکرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در روز‌های گذشته پس از لغو رویداد‌های مختلف ورزشی در سطح کشور و خراسان رضوی و تعطیلی برخی مکان‌های عمومی مانند سینماها، مدارس و دانشگاه‌ها و همچنین لغو دوره‌های آموزشی نگرانی‌های در خصوص فعالیت‌ باشگاه‌های ورزشی و شیوع ویروس کرونا در این امکان دغدغه‌هایی را به وجود آورد.

در این زمینه موارد بسیاری را شاهد بودیم که در سطح شهر مشهد و استان خراسان رضوی بسیاری از باشگاه‌های بدنسازی اقدام به ضدعفونی مرتب محیط باشگاه و وسایل ورزشی کردند و همچنین برخی از باشگاه‌ها با تعطیلی چند روزه سعی در مشارکت در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشتند.

اما در این زمینه همچنان هیچ ابلاغیه رسمی از سوی نهاد‌های رسمی مانند اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و ستاد پیشگیری از کرونای استان مبنی بر تعطیلی باشگاه‌ها ارسال نشده و تنها در این زمینه بر رعایت موارد بهداشتی تاکید شده که با آگاهی جامعه بدنسازی و پرورش اندام تمهیدات لازم در بخش‌های لازم انجام شده است. اما بازهم بسیاری از باشگاه‌ها برای مشخص شدن وضعیت منتظر تصمیم اداره کل ورزش و جوانان هستند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در این زمینه اظهار کرد: بسیاری از مربیان و باشگاه‌داران عزیز در چندین مرحله وضعیت فعالیت باشگاه‌ها را در این ایام از هیات استعلام کردند و ما به همه عزیزان عنوان کردیم با وجود اینکه هنوز هیچ ابلاغ رسمی به ما نشده اما شما اولویت را سلامت و حفظ بهداشت ورزشکاران قرار دهید.

سروش پورآزاد افزود: باید از تمامی عزیزان تشکر کنم در بسیاری از مشاهدات دیدیم که باشگاه‌ها با رعایت نکات بهداشتی، به برخی تمهیدات مانند ضد عفونی کردن محیط باشگاه برای فعالیت ورزشکاران اقدام کردند و برخی دیگر از دوستان با تعطیلی چند روزه سعی در حفظ سلامت ورزشکاران داشتند.

وی عنوان کرد: با اینکه مشکل خاصی در سطح باشگاه‌ها وجود ندارد اما ما شرایط و مشاهداتی که داشتیم را طی نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان اطلاع دادیم تا تصمیم گیری قطعی در این خصوص انجام شود با این حال به ورزشکاران و مربیان توصیه می‌کنیم تا پایان هفته تمامی توصیه‌های بهداشتی و مراقبتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول