اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

انتخاب حجم اینترنتی اپراتورها توسط مشتریان

معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه باید پلتفرم باید در اختیار مشترک باشد، گفت: رسالت ما این است که هر مشترک باید بتواند میزان خدمات و به طور مثال حجم اینترنتی که نیاز دارد را خودش انتخاب کند.

انتخاب حجم اینترنتی اپراتورها توسط مشتریان

حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه در حال تلاشیم تا کیفیت خدمات را افزایش دهیم،گفت: یکی از اهداف ما در راستای خدمات نوین به مشترکان در سراسر کشور این است که پلتفرم باید در اختیار مشترک باشد به این معنی که مشترکان خودشان اپراتور مورد نظرشان را  انتخاب کند اما متأسفانه همچنان دخالت وجود دارد.

* هر مشترکی باید بتواند میزان خدمات و حجم اینترنت را خودشان انتخاب کنند

وی افزود: اگر هر مشترکی بتواند میزان خدمات و به طور مثال حجم اینترنتی که نیاز دارد را خودش انتخاب کند درواقع ما به رسالت و ایده آلی که به دنبال آن هستیم خواهیم رسید این در حالی است که گام های خوبی در این زمینه برداشته ایم و در حال تلاشیم تا کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

*  حجم اینترنت مشتریان تغییر نمی کند

فلاح جوشقانی تصریح کرد: اکنون اطلاعات و شکایات مردم همانند گذشته در سراسر کشور از طریق شماره ۱۹۵ثبت و رسیدگی می شود اما ما در سامانه نت سنج پلاس نظرات مردم را در جمع بندی که انجام می دهیم در حال تلاش هستیم که اجازه ندهیم اپراتورها به طور ساختار یافته حجم مشتری را تغییر دهند.

* اپراتورها افزایش قیمت نخواهند داشت

وی ادامه داد:  سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با برنامه ریزی و گام های خوبی که برداشته ایم اجازه افزایش قیمت رابه اپراتورهای موبایل نمی دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول