اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بررسی 4 مدل طرح برای لباس کاروان ایران/ ستاد تصمیم‌گیرنده نهایی

روز گذشته 4 طرح برای لباس کاروان ایران در المپیک توکیو معرفی شد که طرح نهایی در جلسه ستاد عالی مشخص می‌شود.

بررسی 4 مدل طرح برای لباس کاروان ایران/ ستاد تصمیم‌گیرنده نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کمیته ملی المپیک برای لباس کاروان ایران در بازی‌های 2020 توکیو تصمیم گرفت تا با ارائه فراخوان از بهترین طراحان مد و لباس برای کمک به ورزشکاران دعوت کند.

بعد از این فراخوان که اسفندماه سال گذشته انجام شد، 210 طراح برای طراحی لباس کاروان ایران 1600 اثر خود را ارائه کردند و بعد از داوری، 160 اثر بعد از نمونه دوزی به مرحله نهایی رسیدند. اوایل دی‌ماه امسال نخستین جلسه نمایش لباس‌ها برگزار شد که از بین ورزشکاران مرد صمد نیکخواه بهرامی و از بین زنان مهسا جاور، این لباس‌ها را برتن کردند. 

روز گذشته نیز جلسه‌ای با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک، وزارت ارشاد و ستاد مد و لباس برگزار و 4 طرح مورد بررسی قرار گرفت. این طرح‌ها برای لباس ایران در مراسم رژه و پوشاک رسمی ایران را شامل می‌شود.

کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: طراحان مد و لباس روز گذشته آمدند. در نشستی که برگزار شد یک تیم مجرب حضور داشتند. 4 طرح ارائه شد، قرار است جلسه‌ای با ستاد بازی‌ها و وزیر ورزش داشته باشیم تا طرح ملی به تصویب برسد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول