اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ضدعفونی تمام ساختمان‌های شهرداری گرگان با دستور شهردار گرگان

شهردار گرگان از آغاز ضد عفونی تمام ساختمان‌های شهرداری گرگان خبر داد.

ضدعفونی تمام ساختمان‌های شهرداری گرگان با دستور شهردار گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود گفت: با توجه به اهمیت مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، کمیته مقابله با این ویروس در شهر گرگان توسط شهرداری گرگان تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این راستا در ساعات مشخص تمامی ساختمان‌های شهرداری گرگان با مواد ضدعفونی کننده پاکسازی و ضدعفونی می‌شود.

شهردار گرگان بیان کرد: همچنین با تشخیص کمیته سلامت استان، تمامی بازارهای هفتگی گرگان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

شهردار گرگان تصریح کرد: پایان شیفت کاری، اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان تمامی اتوبوس‌ها ضدعفونی می‌شود.

دادبود بیان کرد: مقرر شده در ساختمان‌های شهرداری گرگان در ورودی ساختمان‌ها ماده ضدعفونی کننده تعبیه شده و شهروندان قبل از ورود به ساختمان دستا خود را با ماده مخصوص ضدعفونی کنند.

وی اضافه کرد: این اقدام در حال پیگیری است و به محض خریداری شدن مایع ضدعفونی کننده، این تصمیم عملیاتی خواهد شد.

شهردار گرگان بیان کرد: آهک‌پاشی و توجه ویژه به پاکسازی معابر، باکس‌های زباله و معابر پرتردد در دستور کار ویژه معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان قرار دارد.

دادبود گفت: همچنین برای آگاه‌سازی بیشتر شهروندان شهرداری گرگان اقدام به چاپ، نصب و توزیع بروشورهای آموزشی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس کرده است و در روزهای آینده این اقدام پررنگ‌تر خواهد شد.

وی تاکید کرد: شهرداری گرگان همراه با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان هر نوع اقدامی را که برای پیشگیری از شیوع این ویروس لازم باشد را با تمام توان اجرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول