اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

قاچاقچیان مواد مخدر در دام مرزبانان هنگ تایباد

فرمانده هنگ مرزی تایباد از کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر و بیش از 300 لیتر سوخت قاچاق در مرزهای تایباد خبر داد.

قاچاقچیان مواد مخدر در دام مرزبانان هنگ تایباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، کاظم صمدی اظهار کرد: طی تلاش‌های شبانه روزی و عملیات‌های جداگانه، مرزداران هنگ تایباد موفق به کشف 10 کیلوگرم موادمخدر و بیش از 340 لیتر سوخت قاچاق شدند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و انسداد مرز، مرزداران این هنگ در پی کسب اخباری مبنی بر قصد ورود قاچاقچیان مواد مخدر به داخل کشور، بلافاصله در محل‌های احتمالی ورود آنها کمین کردند.

وی افزود: مرزبانان این هنگ با اشراف اطلاعاتی منطقه و انجام کمین‌های هدفمند موفق به کشف 10 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک شدند که در این رابطه چهار قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

صمدی گفت: مرزبانان هنگ تایباد با اشرافیت اطلاعاتی و نیز رصد شبانه روزی، طی چند مرحله موفق شدند در پست و کنترل دوغارون مقدار 340 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ریالی 187 میلیون ریال را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد خاطر نشان کرد: دشمنان این خاک و بوم از هر فرصتی به منظور پیشبرد اهداف شوم خود مانند ورود مواد مخدر به داخل خاک کشور عزیزمان استفاده می‌کنند اما در این راستا هنگ مرزی تایباد همانند همیشه مانند کوهی استوار در برابر این قانون شکنان و سوداگران مرگ ایستاده است.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول