اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

مراکز و خودروهای حمل و نقل عمومی بوشهر ضد عفونی می‌شوند

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به منظور پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موظف هستند تمامی‌ مراکز و خودورهای حمل و نقل عمومی به صورت مستمر ضدعفونی کنند.

مراکز و خودروهای حمل و نقل عمومی بوشهر ضد عفونی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،  مهرداد ستوده با تاکید بر توجه به اطلاع‌رسانی دقیق برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت:  مشکلی که روزهای اخیر گریبانگر برخی نقاط کشور شده بحث شیوع ویروس کرونا است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه برای مقابله با این ویروس نیاز به عزم ملی برای اطلاع رسانی دقیق است افزود: پیرو مصوبه مدیریت بحران استان بوشهر شهرداری‌‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر موظف هستند نهایت همکاری با تمام ظرفیت‌ها با دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر انجام دهند.

وی با تاکید بر ضدعفونی مراکز عمومی شهرها و روستاها به صورت مستمر و مرتب خاطر نشان کرد: شهرداری‌های استان بوشهر موظف هستند ناوگان عمومی حمل ونقل را به صورت مداوم ضدعفونی کنند.

ستوده از تشکیل تیم بازرسی حوزه عمرانی استاندار بوشهر خبر داد و بیان کرد: با تشکیل تیم بازرسی حوزه عمرانی استانداری بوشهر تمام عرصه‌ها مرتب رصد می‌شود و مورد بازدید قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: با اطلاع‌رسانی دقیق، رعایت بهداشت فردی  با همکاری مردم استان بوشهر ان‌اشالله این مشکل پشت سرگذاشته می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، فرودگاه‌ها را یکی از مبادی ورودی استان دانست و بیان کرد: یکی از مبادی‌های ورودی استان بوشهر فرودگاه‌ها هستند که پیرو مصوبه مدیریت بحران، به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ماموریت داده شد که تیم بازرسی و بهداشتی را  در فرودگاه‌های استان بوشهر مستقر کند و مسافرانی که از دیگر استان‌ها وارد بوشهر می‌شوند مورد چک و بازرسی قرار گیرند و احیانا اگر مسافر و یا گردشگری دچار مشکلی باشد بتوان آنرا شناسایی کرد تا از شیوع این ویروس جلوگیری شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول