اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

گریژمان: بارسلونایی متفاوت در بازی برگشت می بینید

گلزن فرانسوی بارسلونا وعده کرد کاتالان ها در بازی برگشت با ناپولی متفاوت ظاهر خواهند شد.

گریژمان: بارسلونایی متفاوت در بازی برگشت می بینید

به گزارش خبرگزاری فارس، آنتوان گریژمان در مصاف شب گذشته با ناپولی اجازه نداد کاتالان ها بازنده شوند. بعد از آنکه مرتنس در دقیقه 30 بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم ایتالیایی را پیش انداخت، گلزن فرانسوی در دقیقه 57 گل مساوی را زد.

او بعد از تساوی یک بر یک تیمش اظهار داشت: وارد بازی شدیم که گل بزنیم و برنده شویم اما تصور نمی کردیم بازی تا این حد سخت باشد.

وی ادامه داد:ابتدای بازی برای بازیکنان بارسلونا، پیدا کردن فضای خالی مشکل بود. ناپولی چنین امکانی را می گرفت. هرچه بازی به پایان نزدیک تر شد، میزبان خسته تر شد و ما توانستیم موقعیت سازی کنیم.

گریژمان افزود:باید روی بازی ام بیشتر کار کنم. تیم به من نیاز دارد که فضا خلق کنم و کیفیت بازی را بهبود ببخشم. باید بهتر دنبال فضاهای خالی باشم.

فوروارد فصل قبل اتلتیکو مادرید تصریح کرد: بعد از این بازی می رویم که آماده بازی برگشت شویم.با اطمینان می گویم در بازی برگشت بارسلونا کاملا متفاوت بازی خواهد کرد. تلاش می کنیم بهتر فضا ایجاد کنیم و مقابل هواداران به بردی خوب برسیم. 

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول