اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

لغو تمام پروازهای بین تبریز -استانبول تا اطلاع ثانوی

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا تمام پروازهای بین تبریز و استانبول تا اطلاع ثانوی لغو شد.

لغو تمام پروازهای بین تبریز -استانبول تا اطلاع ثانوی

رامین آذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در منطقه، تا اطلاع ثانوی تمام پروازهای تبریز- استانبول و بر عکس لغو شده است.

وی افزود: تمام شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی که از تبریز به مقصد استانبول و بر عکس از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تیکاف داشتند تمام پروازهای خود را فعلا و تا بهبود شرایط، لغو و به حالت تعلیق در آوردند.

آذری، درباره آمار پروازی و جابه‌جایی مسافر تبریز- استانبول متذکر شد: قبل از لغو پروازها به‌صورت هفتگی 21 پرواز بین تبریز و استانبول صورت می‌گرفت که به این تعداد پرواز بیش از 4 هزار مسافر بین ایران و ترکیه از طریق مبادی هوایی تبریز و استانبول جابه‌جا می‌شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی، اضافه کرد: شرکت‌های هواپیمایی معراج، ایرتور، آتا و ترکیش  با هواپیماهای ایرباس 319 با ظرفیت 120 مسافر، ایرباس (300600 ) با ظرفیت 290 نفر، بوئینگ 737 با ظرفیت 800 مسافر و ایرباس 321 با 170 نفر مسافر در طول هفته اقدام به جابه‌جایی مسافر بین تبریز و استانبول می‌کردند.

وی خاطرنشان ساخت: قبل از لغو پروازهای یاد شده به‌طور میانگین 32 پرواز از فرودگاه بین‌المللی تبریز به مقصد فرودگاه‌های داخلی و چهار پرواز به مقاصد خارج از کشور تیکاف صورت می‌گیرد، فرودگاه تبریز پل ارتباطی هوایی با تهران، مشهد، شیراز، اهواز، بندرعباس، اصفهان،​کیش، ​ساری، ​رشت و کرمان را در داخل کشور و استانبول، ​نجف، ​جده و مدینه در خارج از کشور را داشت.

انتهای پیام/60014/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول