اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اعتبار 6 میلیاردتومانی برای مقابله با شیوع کرونا در فردیس/تاکسی‌ها ضدعفونی می‌شوند

شهردار فردیس با اشاره به لزوم جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، گفت: روز گذشته در صحن علنی شورای شهر فردیس اعتبار 6 میلیارد تومانی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا مصوب شد.

اعتبار 6 میلیاردتومانی برای مقابله با شیوع کرونا در فردیس/تاکسی‌ها ضدعفونی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس در فردیس، محمد خسرو زاده، شهردار فردیس، صبح امروز در کمیته اضطرار ویروس کرونا که با حضور معاونین، مدیران و روسای سازمان های شهرداری و نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس در سالن جلسات این اداره برگزار شد، با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در راستای مقابله با ویروس کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود، گفت: همه مدیران از حالا تا پایان شرایط اضطرار با مدیر بحران شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به خطر انتقال ویروس کرونا در تاکسی‌ها و دیگر اماکن عمومی، اظهار کرد: مواد ضد عفونی کننده در اختیار تاکسی داران قرار می‌گیرد تا دو نوبت در شیفت، خودرو خود را ضد عفونی کنند.

شهردار فردیس تاکید کرد: سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری فردیس دارای ۶۰۰ تاکسی است.

وی فلسفه وجودی مدیریت شهری را ارائه خدمت به شهروندان دانست و افزود: روز گذشته اعتبار ۶ میلیارد تومانی برای مبارزه با کرونا و عملیات پیشگیری و فرهنگ‌سازی و توزیع ماسک و دستکش یکبارمصرف و ... در صحن علنی شورای شهر تصویب شد که این موضوع نشان از اهمیت سلامت مردم برای مدیریت شهری دارد.

خسرو زاده با بیان اینکه انجام اقدامات پر بازده در شهر به طور ویژه در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: عملیات گند زدایی شهر انجام خواهد شد.

وی در بخش دیگری با اشاره به بارش باران و برف از روز گذشته در شهر فردیس، گفت: واحدهای خدمات‌رسان شهرداری فردیس تا مساعد شدن شرایط جوی در حالت آماده باش خواهند بود.

رفع 15 مورد آبگرفتگی در شهر

شهردار فردیس با اشاره به ۱۵ مورد آبگرفتگی در معابر مختلفی اعم از بلوارهای سیلو، ارم، فرمانداری، محدوده انبار نفت و ... در شب گذشته، عنوان کرد: با اقدام به موقع نیروهای آتش نشان شهرداری فردیس، عملیات تخلیه سیلاب به سرعت انجام و معابر آزاد شد.

وی تصریح کرد: تا مساعد شدن شرایط جوی، خودروهای آتش نشانی در نقاط مختلف شهر استقرار خواهند داشت تا در صورت آبگرفتگی نسبت به تخلیه آن اقدام کنند.

شهردار فردیس همچنین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی، با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی تماس گرفته تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول