اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بازگشت 2 واحد تولید ماسک به عرصه تولید/ آمادگی بسیجیان برای کار در شیفت جهادی

مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به بازگشت 2 واحد تولید ماسک به عرصه تولید در زرندیه، از آمادگی اعزام بسیجیان و تشکیل شیفت جهادی در این واحدها خبر داد.

بازگشت 2 واحد تولید ماسک به عرصه تولید/ آمادگی بسیجیان برای کار در شیفت جهادی

محسن ربیعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از بسیج کارگری و هماهنگی با دستگاه های اجرایی دو شرکت تولید ماسک و موادضدعفونی مجوزهای لازم را دریافت کرده و به چرخه تولید وارد شدند.

وی تصریح کرد: این واحدها هم اکنون درحال تولید ماسک و موادضدعفونی کننده و استرلیزه هستند.

مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی بابیان اینکه با تلاش بسیجیان  پیگیری  راه اندازی واحد تولیدی الهام طب در زرندیه نیز در حال انجام است، گفت: این شرکت ظرفیت تولید روزانه 300هزار ماسک یکبار مصرف را دارد و این ظرفیت بسیارخوبی برای استان و کشور خواهد بود.

ربیعی اظهار کرد: بسیج کارگری آمادگی دارد بسیجیان بومی منطقه را در قالب شیفت ایثار برای راه اندازی خط تولید این کارخانه اعزام کند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات این واحدتولیدی تامین مواد اولیه است، گفت: در خصوص تامین مواد اولیه این کارخانه اقدامات و مجوزهای لازم در حال پیگیری است تا در اولین فرصت این کارخانه به چرخه تولید وارد شود.

مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه روح الله خاطرنشان کرد: بسیج کارگری و کارخانجات تلاش میکند گامی برای  رفع موانع تولید که مشکل اصلی امروز برخی واحدهای تولیدی استان بردارد و از سایر دستگاه ها انتظار می رود با یک روحیه جهادی و انقلابی موانع را برطرف کنند.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول